اخبار بازی

جزئیاتی تازه از بازی Assassin’s Creed Codename Hexe

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Assassin’s Creed Codename Hexe که احتمالا در سال 2026 عرضه می‌شود، دارای یک سیستم Fear شبیه به بسته الحاقی Jack the Ripper است.

بازی Assassin’s Creed Codename Red نسخه اصلی بعدی این سری است، اما ما همچنین می‌دانیم که بعد از اقتباس تاریخی از ژاپن، سری به کدام سمت خواهد رفت. در کنار بازی مذکور، یوبیسافت در سال 2022 از Assassin’s Creed Codename Hexe نیز رونمایی کرد، بازی‌ای که طبق گزارش‌ها، در اروپای مرکزی جریان دارد و روی جادوگران در قرن شانزدهم میلادی تمرکز خواهد داشت. اکنون، تام هندرسون از رسانه Insider Gaming، جزئیات غیررسمی جدیدی را از بازی منتشر کرده است.

طبق گفته هندرسون، Assassin’s Creed Codename Hexe یک مسیر جدید برای محبوب‌ترین فرنچایز یوبیسافت خواهد بود. ظاهرا این بازی تا حد زیادی یک تجربه خطی را ارائه می‌دهد. ظاهرا جهان بازی شباهت‌های زیادی به نسخه‌های کلاسیک خواهد داشت. در سال 2022، یکی از سازندگان سری Assassin’s Creed تایید کرد که Hexe یک بازی نقش‌آفرینی و RPG نخواهد بود و نسبت به آثار قبلی فرنچایز، تجربه‌ای در مقیاس کوچکتر ارائه می‌دهد.

پیش از این، هندرسون همچنین ادعا کرده بود که شخصیت اصلی Hexe، یک جادوگر با قدرت‌های ماوراء طبیعی به نام السا خواهد بود. او در گزارش جدید خود، برخی از این توانایی‌ها را شرح داده و بخشی از بازی را توصیف می‌کند که در آن، السا توسط سربازان آلمانی در شهری تاریک مورد حمله قرار می‌گیرد. السا با استفاده از طلسم، گربه‌ای را در نزدیکی خود ظاهر می‌کند و بازیکنان در نقش آن گربه، به یک بطری ضربه می‌زنند تا حواس نگهبان‌ها را پرت کنند. این اتفاق به السا کمک می‌کند تا بدون سر و صدا و به شکل مخفی از کنار نگهبانان رد شود.

علاوه بر این، Hexe ظاهرا از یک مکانیک به نام Fear استفاده می‌کند که مشابه آن را در بسته الحاقی Jack the Ripper برای Assassin’s Creed Syndicate دیده بودیم. جزئیات خاصی در مورد نحوه پیاده‌سازی این سیستم مشخص نیست. ظاهرا بازی Assassin’s Creed Codename Hexe قرار است در سال 2026 عرضه شود و هنوز در مراحل «نسبتا اولیه» توسعه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید