اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Codename Red با موتور گرافیکی بهبود یافته ساخته می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گفته شده است بازی Assassin’s Creed Codename Red دارای موتور گرافیکی جدیدی خواهد بود که ویژگی‌های تازه‌ای را به این اثر می‌آورد.

شرکت Ubisoft برنامه‌های زیادی با سری Assassin’s Creed دارد. یکی از نسخه‌های RPG این مجموعه که فعلا با نام Codename Red شناخته می‌شود، جزو عناوین مهم سری به شمار می‌رود.

طبق گزارشات منتشر شده، Codename Red به لطف نسخه ارتقا یافته از موتور گرافیکی Anvil، دارای مبارزات خشن، پارکور پیشرفته و… خواهد بود. نام این موتور گرافیکی جدید Anvil Pipeline است. همچنین استفاده از Ray Tracing به صورت پیشرفته در این انجین مهیا شده است.

از نظر گیم‌پلی، Codename Red با Assassin’s Creed Valhalla که در سال 2020 منتشر شد، تغییرات انقلابی را تجربه کرده است. گیمرها می‌توانند مخفی‌گاه‌های خود را گسترش دهند که شامل ایجاد سازه‌ها در نقاط دلخواه، دستکاری فضای داخلی و خارجی و… می‌شود.

انیمیشن‌های بازی هم دچار تغییرات مثبتی شدند. جدای از سیستم پارکور جدید، سایر اجزای کلیدی بازی نظیر چرخه روز و شب نیز تغییر کردند. مبارزات بازی شباهاتی به Assassin’s Creed Valhalla دارد، اما خشونت به مراتب بیشتری را به Codename Red خواهد آورد.

گفته شده است که این بازی طی ماه‌های پیش رو معرفی خواهد شد. همچنین بازی برای عرضه در اواخر سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. پیش از این، شرکت Ubisoft مدعی شد Codename Red قبل از آپریل 2025 عرضه خواهد شد. طبق گزارشات، Assassin’s Creed Codename Red در دوران ژاپن فئودال دنبال می‌شود. بازی دارای دو پروتاگونیست خواهد بود، یک سامورایی و یک شینوبی.

در این بازی شاهد مکانیک‌های گسترده مخفی‌کاری هستیم که در مقایسه با فرانچایزهای Hitman و Splinter Cell، بهبودهای بیشتری به خود دیده است. این بازی بخشی از عنوان لایو سرویس Assassin’s Creed Infinity به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید