اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Mirage به‌زودی برای iOS عرضه خواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پورت iOS بازی ماجراجویی و جهان باز Assassin’s Creed Mirage در ابتدا قرار بود در اوایل سال 2024 وارد بازار شود، اما با تاخیر کوچکی مواجه شد.

قبل از اینکه Assassin’s Creed Mirage در اکتبر گذشته برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شود، یوبیسافت اعلام کرد که این بازی در اوایل سال 2024 برای برخی از دستگاه‌های iOS نیز عرضه خواهد شد. این شرکت اکنون تاریخ انتشار مشخصی را برای پورت iOS این عنوان اکشن ماجراجویی و جهان باز اعلام کرده است.

Assassin’s Ceed Mirage برای برخی از دستگاه‌های iOS در تاریخ 17 خرداد (6 ژوئن) عرضه می‌شود و پیش‌خرید بازی هم اکنون در دسترس است. این بازی به طور خاص روی آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس و همچنین دستگاه‌های آی پد با تراشه M1 یا نسخه‌های جدیدتر در دسترس خواهد بود.

یوبیسافت می‌گوید که این پورت که توسط استودیو یوبیسافت سوفیا توسعه می‌یابد، تجربه بصری، راحت و جذابی را با کنترل‌های لمسی بهینه ارائه می‌دهد. قابلیت ذخیره متقابل و مالکیت متقابل نیز در آیفون و آیپد تایید شده است.

بازی Assassin’s Creed Mirage در حال حاضر برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس است.

انتقادات زیادی به این بازی وارد شد. یوبیسافت ابتدا با شعار بازگشت به ریشه‌ها، طرفداران سری را هیجان‌زده کرد. همانطور که می‌دانید، Assassin’s Creed برای مدت‌ها سبک و سیاق جدیدی را پیش گرفته بود و بیش از همیشه از سیستم‌های کلاسیک نسخه‌های قدیمی دور شده بود. این موضوع طرفداران قدیمی سری را ناراحت کرده بود، به همین خاطر یوبیسافت تصمیم گرفت بسته الحاقی Assassin’s Creed Valhalla را در قالب یک بازی مستقل عرضه کند. با تغییر ویژگی‌های زیادی از گیم‌پلی، Mirage به شدت به نسخه‌های قدیمی شباهت پیدا کرد، اما کماکان مشکلات زیادی داشت که نتوانست طرفداران را به اندازه کافی راضی کند.

دیدگاهتان را بنویسید