اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی ویدئویی اساسین کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage)

تاریخ انتشار بازی ویدئویی اساسین کرید میراژ
نویسنده : ساناز محمدی۱۸ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اساسین کرید میراژ Assassin’s Creed Mirage بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی مخفیانه است که اتفاقاتی در بغداد قرن نهم را به تصویر می کشد. قهرمان اصلی این بازی ویدئویی باسیم Basim نام دارد که استایل او تداعی کننده یک شاهزاده ایرانی با اسب، خنجر، شمشیر و ساعت شنی زمان است که با رنگبندی هوشمندانه به رنگ کرم روشن به تصویر کشیده شده است. اگر می خواهید بدانید بازی اساسین کرید میراژ کی میاد، دراین مقاله از مگ تک همراه شما هستیم تا تاریخ انتشار بازی ویدئویی اساسین کرید میراژ را با شما در میان بگذاریم.

زمان انتشار اساسین کرید میراژ

Assassin’s Creed Mirage اساسین کرید میراژ در تاریخ 12 اکتبر 2023 (برابر با 20 مهر 1402) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری X/S منتشر خواهد شد، اما در زمان عرضه به Steam نمی آید و احتمالا یکسال بعد از عرضه، حدود 12 اکتبر 2024 در steam منتشر شود.

علاوه بر زمان انتشار بازی اساسین کرید میراژ خوب است بدانید بازی اساسین کرید میراژ توسط Ubisoft منتشر شده و توسعه پیدا کرده است. در این بازی مجموعه ای از سلاح ها و ابزارها مانند بمب های دودزا، دارت های سمی و پرتاب چاقو در اختیار باسیم قرار می گیرد که می توان آنها را ارتقا داد.

باسیم بن اسحاق که از بالای یک برج به شهر بغداد اشراف دارد؛ پیش از این دزد خیابانی بوده و حالا در برابر فرقه تمپلار برای صلح و آزادی می جنگد.

Master Assassin شخصیتی است که باسیم را نجات می دهد و او به عنوان شاگرد خود قبول می کند.

قهرمان Assassin’s Creed Mirage گرفتار رؤیاهایی است که او را آزار می دهد و جستجوی او برای یافتن حقیقت ممکن است گران تمام شود. جزئیات دقیق داستان محرمانه است و پس از انتشار بازی مشخص خواهد شد.

باسیم قبلاً به عنوان یک شخصیت مکمل در Assassin’s Creed Valhalla دیده می شد و میراژ در طول سال 861 در بغداد ریشه های او را کشف خواهد کرد.

در حالی که جزئیات کمی در مورد این مأموریت خاص به اشتراک گذاشته شده است، نامگذاری آن نشان می دهد که احتمالاً به علی بابا و چهل دزد شبیه باشد.

بازی اساسین کرید میراژ کی منتشر میشود

میراژ برای بخش هایی از بازی با ماموریت ترور، از طرح جعبه سیاه استفاده می کند

Assassin’s Creed Mirage در سه نسخه مجزا به فروش می رسد که قیمت آنها متفاوت است. نسخه اول بازی نسخه استاندارد است که فقط بازی پایه را بر روی پلتفرم انتخابی بازیکن با قیمت 49.99 دلار ارائه می دهد. قیمت پایین‌ تر بازی در مقایسه با بازی‌ های معمولی AAA 69.99 دلاری بازتاب کاهش حجم و مدت زمان آن است.

Assassin’s Creed Mirage چیزی شبیه به یک اسپین آف خواهد بود، با این که یک بازی کوتاه تر است که داستان شخصیتی از قبل موجود را که در Valhalla معرفی شده بود، به نام باسیم بن اسحاق گسترش می دهد.

تریلر بازی ویدئویی اساسین کرید میراژ با صدای نمادین شهره آغداشلو روایت می‌ شود.

دیدگاهتان را بنویسید