اخبار بازی

بازیAssassin’s Creed Shadows  رسما معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یوبیسافت تریلر سینمایی جدیدی از بازی Assassin’s Creed Shadows به نمایش گذاشت و همانطور که در لیک‌های اخیر مشخص شده بود، این بازی در تاریخ 25 آبان 1403 (15 نوامبر 2024) منتشر خواهد شد. پیش‌خرید بازی هم اکنون در دسترس قرار گرفته است و این اثر برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه می‌شود.

داستان بازی در اواخر دوره Sengoku ژاپن جریان دارد. روایت داستان در مورد نائویی، یک شینوبی از استان ایگا است که روستای او با خاک یکسان شده است. یاسوکه، سامورایی افسانه‌ای آفریقایی، یکی از شخصیت‌های قابل کنترل بازی محسوب می‌شود. با این حال، به جای انتقام گرفتن، این دو شخصیت با یکدیگر متحد می‌شوند تا مسیر دیگری را دنبال کنند. نائویی تبدیل به یک قاتل می‌شود، اما آن‌ها به عنوان “سایه‌هایی که در خدمت نور هستند”، با یکدیگر همکاری می‌کنند.

بازیکنان در بازی Assassin’s Creed Shadows شخصیت‌های نائویی و  یاسوکه را کنترل می‌کنند و وقایع آن در ژاپن فئودال جریان دارد.

همانطور که آن‌ها به یک قلعه نفوذ می‌کنند، نائویی مسیر خود را مخفیانه ادامه می‌دهد و با استفاده از هیدن بلید خود، دشمنان را از بین می‌برد. در همین حال، یاسوکه یک گاو وحشی است که می‌تواند دشمنان خود را با یک کاتانا نابود کند یا یک چماق غول پیکر را بر پیکرهای بی‌جان آن‌ها بکوبد.

تاریخ رونمایی از گیم‌پلی بازی مشخص نیست، اما شایعه شده است که این اتفاق در تاریخ 21 خرداد (10 ژوئن) در جریان رویداد Ubisoft Forward می‌افتد. تا آن زمان، منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید