اخبار بازی

بازی Astro Bot یک پروژه بسیار بزرگ است

بازی Astro Bot
نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Nicolas Doucet، مدیر استودیو Team Asobi، می‌گوید: «ما این بازی را Astro Bot می‌نامیم، زیرا این پروژه را یک شروع جدید برای سری می‌دانیم».

درست در هماهنگی با افشاگری‌های اخیر، سونی و Team Asobi در جریان رویداد اخیر State of Play، نسخه جدید Astro Bot را معرفی کردند، اولین بازی پلتفرمینگ کامل این سری. از زمان رونمایی بازی، جزئیات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته شده است و استودیو سازنده فاش کرد که این بازی، بیش از 80 مرحله، بیش از 70 نوع دشمن جدید و محتویات غنی زیادی خواهد داشت. پس با در نظر گرفتن این موضوع، نیکلاس داوست، رئیس استودیو سازنده، بازی Astro Bot را به عنوان یک اثر واقعا بزرگ توصیف می‌کند و راستش را بخواهید، تعجبی هم ندارد.

Doucet در مصاحبه اخیر با Entertainment Weekly، این بازی پلتفرمینگ را به عنوان “بزرگترین بازی ساخته شده از سری” توصیف کرد و گفت که دلیل نام‌گذاری ساده آن، این است که توسعه دهندگان به آن به عنوان یک شروع جدید نگاه می‌کنند. داوست گفت:

«ما می‌خواستیم یک بازی بزرگ بسازیم. این بازی از هر نظر یک پیشرفت کامل به حساب می‌آید و پروژه‌ای بزرگ در سری Astro Bot است. ما آن را Astro Bot می‌نامیم، زیرا آن را به عنوان یک شروع جدید در نظر می‌گیریم. این یک بازی واقعا، واقعا بزرگ است. فکر می‌کنم این اثر بزرگترین بازی‌ای است که تا به حال ساخته‌ایم».

در جای دیگری از مصاحبه، Doucet وعده تنوع گسترده در مجموعه مراحل و محیط‌های بازی را داد و گفت:

«ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بازیکنان هر دقیقه با صحنه جدیدی روبه‌رو می‌شوند».

در همین حال، او همچنین بازی را به عنوان یک «فیستای پلی‌استیشن» توصیف می‌کند که چندین اشاره به بازی‌های محبوب پلی‌استیشن خواهد داشت، اشاره‌هایی که تعدادی از آن‌ها را در تریلر رونمایی بازی دیدیم. داوست گفت:

«از این اشارات در بازی فراوان خواهد بود. ما قرار است در طول زمان در مورد معنای آن‌ها برای بازی صحبت کنیم. چندین تجدید دیدار بزرگ در بازی وجود دارد. شخصیت‌های زیادی از دنیای پلی‌استیشن هستند که از مسیر Astro عبور می‌کنند. این بازی داستان Astro Bot را روایت می‌کند. البته که Astro شخصیت اصلی آن است، اما تعداد زیادی از شخصیت‌های پلی‌‍استیشن نیز نقش مهمی در داستان ایفا می‌کنند».

بازی Astro Bot در تاریخ 16 شهریور (6 سپتامبر) به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید