اخبار تکنولوژی

طراحی Asus Zenfone 11 Ultra فاش شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۶ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی جدید ایسوس به نام Zenfone 11 Ultra منتشر شده است.

این رندرها در Firmware جدید گوشی گیمینگ ROG Phone 8 ایسوس دیده شده است. Zenfone 11 Ultra ازنظر طراحی به ROG Phone 8 شباهت داشته و تفاوت زیادی با مدل قبلی Zenfone 10 پیدا می‌کند. از تصویر جعبه مشخص می‌شود که نام این محصول ASUS Zenfone 11 Ultra خواهد بود. همچنین برگه‌ای حاوی مشخصات اولیه این گجت در میان اطلاعات فاش‌شده دیده می‌شود.

سری زنفون به خاطر ترکیب قدرت یک پرچمدار در یک کالبد کامپکت مورد استقبال کاربران قرار گرفته و منتظریم ببینیم 11 اولترا چگونه پاسخگوی انتظارات خواهد بود.

براساس برگه مشخصات فاش شده، گفته می‌شود گوشی جدید ایسوس زنفون ۱۱ اولترا از نمایشگر ۶/۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد. این پنل نوع LTPO بوده و قابلیت رفرش ریت متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز را دارد. در برخی بازی ها هم رفرش ریت ۱۴۴ هرتز را پشتیبانی می‌کند. همچنین از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می برد و حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۵۱۲ گیگابایت را دارا خواهد بود.

براساس برگه مشخصات فاش شده ایسوس زنفون ۱۱ اولترا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX۸۹۰ به همراه OIS، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه ۱۲۰ درجه و تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با به همراه OIS و زوم اپتیکال ۳ برابر و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. همچنین باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۵ وات و جک هدفون و بلندگوهای استریو دارد که مشخصات آن بسیار شبیه ROG Phone 8 Pro است. ایسوس احتمالا قصد دارد مدل استاندارد زنفون ۱۱ را هم روانه بازار کند.

دیدگاهتان را بنویسید