اخبار تکنولوژی

سری زن‌فون ایسوس به خط پایان رسید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۶ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گزارش‌هایی از رسانه‌های تایوانی حاکی است که ایسوس در راستای تجدید ساختار سازمانی، شمار کارکنان بخش رایانه‌های شخصی خود را در تایوان و چین کاهش داده است.

طبق نامه‌ای داخلی، قرار بود بسیاری از کارکنان به بخش‌های تلفن همراه Zenfone و ROG Phone منتقل شوند اما در نهایت مشخص شد این افراد اخراج شده‌اند. ظاهرا دلیل این امر پایان دادن ایسوس به بخش Zenfone و انتقال نیروها به سایر بخش‌ها از جمله ROG Phone بوده است. بنابراین به نظر می‌رسد تولید گوشی‌های سری Zenfone پس از مدل 10 متوقف خواهد شد.

ظاهرا جدیدترین محصول این شرکت یعنی Zenfone 10، آخرین نسل از سری Zenfone به حساب می‌آید و تیم تولیدکننده این سری در آینده یا در بخش‌های دیگر ادغام خواهد شد یا به طور مستقیم به تیم تولید ROG Phone ملحق می‌شود. بنابراین ظاهراً دیگر شاهد تولید مدل‌های جدیدتر از سری گوشی‌های Zenfone نخواهیم بود.

بنابر گزارش‌ها، Zenfone 10 آخرین گوشی خواهد بود که ایسوس در سری Zenfone که از سال 2014 فعالیت داشته، تولید می‌کند. سری Zenfone هرگز بازیگر بزرگی در بازار اندروید نبوده است، اما مدل‌های اخیر آن مثل Zenfone 9 و 10 به دلیل طراحی کامپکت، پردازنده قدرتمند و عمر باتری بالا مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

ایسوس هنوز به این گزارش‌ها واکنش رسمی نشان نداده است، اما پیش‌تر نیز در مورد تغییر ساختار این شرکت، گزارش‌هایی منتشر شده بود.

به نظر می‌رسد لحظه خداحافظی با سری گوشی‌های زن‌فون ایسوس به پایان رسیده است.

شما سابقه استفاده از سری زن فون ایسوس را داشته‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید