اخبار بازی

حالت 40 فریم به نسخه‌های نسل نهمی بازی Avatar: Frontiers of Pandora اضافه شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

نسخه PC بازی اکشن ماجراجویی و جهان باز Avatar:Frontiers of Pandora، پشتیبانی از Intel XeSS Super Sampling را به بازیکنان ارائه کرده است.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora با کم‌ترین سر و صدا عرضه شد و کسانی که آن را تجربه کردند، به احتمال زیاد مدت‌هاست که دیگر به آن سر نزده‎‌اند. با این وجود، استودیو Massive Entertainment از زمان عرضه بازی در ماه دسامبر، به انتشار آپدیت‌های جدید برای این عنوان جهان باز ادامه داده است و حالا، یکی دیگر از این آپدیت‌ها عرضه شده است. این به‌روزرسانی به صورت زنده در قالب نسخه 3.2 منتشر شد.

این به‌روزرسانی، چند ویژگی اضافه قابل توجه را در همه سیستم عامل‌ها به ارمغان می‌آورد. برای شروع، باید بدانید که یک حالت 40 فریم برای بازیکنان پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری  ایکس و اس در دسترس قرار گرفته است. این حالت مناسب کسانی است که می‌خواهند حد وسطی بین اولویت‌بندی گرافیک و پرفورمنس داشته باشند. در همین حال، پشتیبانی از XeSS اینتل در آپدیت نسخه رایانه‌های شخصی اضافه شده است. با این حال، پشتیبانی از FSR3  به طور موقت از دسترس خارج شد. اینکه چرا این قابلیت حذف شد و چقدر طول خواهد کشید تا دوباره به بازی اضافه شود، هنوز مشخص نیست.

تغییرات دیگر این آپدیت، شامل تعدادی رفع اشکال در سایر پلتفرم‌ها و رفع ایرادات حالت کوآپ است. این پچ در ایکس‌باکس 3.1 گیگابایت، برای رایانه‌های شخصی 3 گیگابایت و برای پلی‌استیشن 5 حدود  2.4گیگابایت حجم دارد. بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید