اخبار بازی

بازی Avatar: Frontiers of Pandora یوبی‌سافت شما را به جهان گسترده و وحشی پاندورا دعوت می‌کند

بازی Avatar: Frontiers of Pandora
نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

رویداد «یوبیسافت فوروارد» امسال بسیار پربار بود و اولین بازی که به نمایش گذاشته شد Avatar: Frontiers of Pandora بود که قرار است ۷ دسامبر مصادف با ۱۶ آذر سال جاری منتشر خواهد شد.

این بازی داستان جدید و مستقلی از دنیای آواتار جیمز کامرون را نشان می‌دهد و شما می‌توانید به عنوان یکی از افراد قبیله ناوی به ماجراجویی بپردازید. وقایع Avatar: Frontiers of Pandora در منطقه غربی این جهان رخ می‌دهد که از پاندورا تا کنون هرگز دیده نشده است. در تریلر جدید بازی آواتار فرانتیرز آف پاندورا جزئیاتی از ماجراجویی شخصیت‌ها در سراسر پاندورا فاش شد و به نظر می‌رسد که جنگی بین انسان‌ها و ماشین‌ها در شرف وقوع است.

دنیای پاندورا دارای گونه‌های گیاهی و جانوری فراوانی است که می‌توانید از علف‌ها غذای دام تهیه کنید و با حیوانات دوست شوید. زیبایی خیره‌کننده Avatar: Frontiers of Pandora غیرقابل انکار است و حتی اگر از هواداران سرسخت فیلم آواتار هم نباشید می‌توانید ساعت‌ها از بازی لذت ببرید.

در قلب پاندورا یک داستان جذاب وجود دارد که قبلا درباره آن چیزی نشنیده‌ایم. نیروهای RDA پاندورا را تهدید می‌کنند و شما باید با تمام توان برای محافظت از پاندورا با آن‌ها مبارزه کنید.

اگر داستان و گرافیک جذاب این بازی جهان باز نظر شما را جلب کرده است، لازم نیست مدت زیادی صبر کنید. Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ ۱۶ آذر ماه سال جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سریز و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید