اخبار سینما

تاریخ انتشار فیلم انتقام جویان 5؛ تعویق زمان اکران به دلیل اعتصاب نویسندگان

تاریخ انتشار فیلم انتقام جویان 5
نویسنده : سارا محمدی۰۳ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، انتقام جویان 5 بزرگ ترین رویداد MCU خواهد بود و طرفداران بیصبرانه منتظرند تا بدانند انتقام جویان 5 کی ساخته میشود. در این مقاله، اطلاعاتی در مورد زمان اکران انتقام جویان 5، گروه بازیگران، داستان و غیره در اختیار شما قرار می دهیم.

در Comic-Con در سن دیگو سال 2022، رئیس MCU کوین فایگی از دو فیلم جدید انتقام جویان رونمایی کرد که قرار است دنباله ای برای قسمت های انتقام جویان 3: جنگ ابدیت و انتقام جویان 4: پایان بازی باشند. این دنباله با فیلم انتقام جویان 5: سلسله کانگ (Avengers: The Kang Dynasty) که قرار است در سال 2025 اکران شود، ادامه می یابد. تا زمان اکران در سینماها، ما تمام اطلاعات فاش شده در مورد این فیلم پرفروش دنیای مارول مانند تاریخ اکران قسمت جدید انتقام جویان، داستان، گروه بازیگران و غیره را در اختیار شما قرار می دهیم.

فیلم انتقام جویان 5 کی اکران میشود

تاریخ اکران پنجمین فیلم از فرنچایز انتقام جویان حدود یک سال به تعویق افتاده است. انتقام جویان 5 قرار بود در تاریخ 2 می 2025 اکران شود اما حالا تاریخ اکران انتقام جویان 5 در سینماها، 1 می سال 2026 (11 اردیبهشت 1405) اعلام شده است. در نتیجه، اکران انتقام جویان 6 (Avengers: Secret Wars) به تاریخ 7 می سال 2027 (17 اردیبهشت 1406) موکول خواهد شد که تاریخ قبلی آن 5 می 2026 بود.

اولین تریلر انتقام جویان 5 چه زمانی پخش خواهد شد؟

طرفداران دنیای مارول باید مدتی منتظر پخش اولین تریلر از انتقام جویان 5: سلسله کانگ بمانند. به طور قطع تا قبل از سال 2024، هیچ تریلری از این فیلم پرفروش MCU پخش نخواهد شد.

داستان فیلم انتقام جویان 5: سلسله کانگ چیست؟

کتاب مصور سلسله کانگ یک کتاب 16 جلدی درباره کانگ فاتح است. کانگ از آینده می آید و می خواهد زمین را به سلطه خود در آورد. واضح است که انتقام جویان باید مانع او شوند.

بعد از تانوس، کانگ به شخصیت شرور اصلی MCU تبدیل خواهد شد. در سریال لوکی و فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا شکلی از او را در قالب جاناتان میجرز دیده ایم. برخلاف تانوس، نسخه های بی شماری از کانگ به طور همزمان در جهان های موازی وجود دارند. مبارزه تیم جدید انتقام جویان مقابل نسخه های مختلف کانگ در جهان های موازی صورت می گیرد.

بازیگران انتقام جویان 5

اطلاعاتی که تا به امروز در اختیار داریم این است که کارگردان شانگ لی یعنی دستین دانیل کرتون، کارگردانی انتقام جویان 5 را بر عهده خواهد داشت. هنوز مشخص نشده است که چه کسانی گروه بازیگری این فیلم را تشکیل می دهند یا کدام شخصیت های بعد از فیلم انتقام جویان: پایان بازی، در تیم جدید انتقام جویان حضور خواهند داشت.

به احتمال زیاد مارول تیم انتقام جویان را از میان شخصیت هایی که تاکنون در فاز 4 معرفی کرده است انتخاب کند. بنابراین، باید منتظر حضور شانگ لی (سیمو لیو)، شخصیت های فیلم جاودانگان و نیز شخصیت های شناخته شده پیشین مانند دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ)، کاپیتان مارول (بری لارسون) و سم ویلسون (آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا جدید) باشیم.

با این وجود، فرضیاتی نیز وجود دارند که مارول تیم انتقام جویان جدید خود را از میان شخصیت های جوان شامل کیت بیشاپ (هایلی استاینفلد)، کاسی لانگ (کاترین نیوتن)، آمریکا چاوز (خوچیتل گومز) و خانم مارول (ایمان ولانی) انتخاب خواهد کرد.

چرا تاریخ اکران Avengers 5 به تعویق افتاد؟

دلیل اصلی تصمیم دیزنی برای به تاخیر انداختن انتقام جویان 5 و برخی دیگر از فیلم‌ های مارول ناشی از اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا در سال 2023 است که هنوز هم ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید