اخبار بازی

وسعت بازی Avowed به اندازه The Outer Worlds خواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

کارگردان Avowed همچنین می‌گوید که بازی دارای یک سری مناطق بزرگ است که در طول بازی و نقشه نهایی، به هم متصل می‌شوند.

زمانی که Avowed چندین سال پیش برای اولین بار رونمایی شد، بسیاری تصور می‌کردند که این بزرگترین تلاش Obsidian Entertainment برای توسعه یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ شبیه به The Elder Scrolls 5: Skyrim خواهد بود. سازندگان مدت کوتاهی پس از معرفی اولیه بازی، مشخص کردند که Avowed قرار است یک تجربه بسیار فشرده‌تر و متمرکزتر باشد. اما سوال اینجاست، تجربه کردن تمام محتویات بازی، چقدر طول می‌کشد؟ در مصاحبه‌ای با Game Informer، زمانی که این سوال از کری پاتل پرسیده شد، کارگردان بازی اذعان کرد که محتوا Avowed تقریبا به اندازه بازی علمی تخیلی The Outer Worlds خواهد بود. پاتل گفت:

«بهترین مقایسه برای Aowed از نظر وسعت محتوا، The Outer Worlds است. بازیکنان می‌توانند انتظار تجربه تقریبا مشابهی را داشته باشند. دقیقا مانند The Outer Worlds، بسته به درجه سختی که انتخاب می‌کنید و اینکه چقدر در جهان بازی به اکتشاف می‌پردازید، طول گیم‌پلی بازی می‌تواند متغیر باشد».

بازی The Outer Worlds در بین عناوین RPG، یک عنوان نسبتا کوتاه بود که اگر تمام ماموریت‌های اصلی و فرعی بازی را انجام می‌دادید، نهایتا 25 تا 30 ساعت گیم‌پلی را به شما ارائه می‌داد. اگرچه کسانی که فقط به داستان اصلی پایبند هستند، می‌توانند آن را در حدود 15 ساعت تمام کنند. این تقریبا حجم تمام محتوایی است که Avowed برای ارائه در اختیار دارد. البته، با توجه به اینکه این بازی دارای پایان‌های متعدد است، این امر ارزش تکرار آن را بالا می‌برد.

همانطور که واضح است، این موضوع در دنیای بازی و اندازه آن نیز منعکس خواهد شد. وقتی از پتل در مورد مقایسه Avowed با Skyrim پرسیده شد، یک بار دیگر گفت که این بازی بیشتر شبیه به The Outer Worlds است، با تعدادی نقشه تکه تکه شده که بازی امکان کاوش بی‌پایان در آن‌ها را فراهم می‌کند، نه یک دنیای منفرد، بزرگ و بدون جزئیات.

دیدگاهتان را بنویسید