اخبار بازی

بازیکنان Baldur’s Gate 3 بیش از 8196 سال زمان صرف ساخت شخصیت کرده‌اند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق سایر آمارهای جالب بازی Baldur’s Gate 3، از دید 94 درصد بازیکنانی است که با یک کاراکتر شخصی‌سازی شده بازی را آغاز می‌کنند، Berserker محبوب‌ترین زیر کلاس بازی است.

پس از اعلام اینکه بیش از 1.3 میلیون بازیکن از زمان عرضه، بازی Baldur’s Gate 3 را به پایان رسانده‌اند، استودیو Larian چندین آمار جدید را از این بازی نقش‌آفرینی تحسین شده منتشر کرد. این استودیو پالادین را به عنوان محبوب‌ترین کلاس، گیل را به عنوان محبوب‌ترین همراه و Shadowheart را به ‌عنوان محبوب‌ترین رومنس (به همراه کارلاچ و لائزل) تایید کرد.

با این حال، محبوب‌ترین زیر کلاس Berserker است و پس از آن، زیر کلاس‌های Lore Bard و Tempest Domain Cleric قرار دارند. از دیگر آمارهای جالب بازی می‌توان به جامعه آماری 94 درصدی بازیکنانی اشاره کرد که تصمیم گرفتند یک کاراکتر شخصی‌سازی شده بسازند و 8196 سال را در بخش Character Creator سپری کنند. حدود دو میلیون نفر از حمله دایناسورها جان سالم به در بردند، 1.24 میلیون نفر به چرخ پنیر تبدیل شدند و از زمان عرضه، با بیش از 113 میلیون جسد صحبت شده است.

بازی Baldur’s Gate 3 برای پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است و نسخه ایکس‌باکس سری ایکس و اس در ماه دسامبر منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس در رویداد The Game Awards اعلام خواهد شد، بنابراین با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید