اخبار بازی

عرضه نسخه‌های فیزیکی Baldur’s Gate 3 Deluxe Edition در آمریکای شمالی به تعویق افتاد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

در اوایل سال جاری اعلام شد که نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 که در ابتدا قرار بود در سه ماهه اول سال عرضه شود، رسما به تاخیر افتاده است.

اگرچه Larian Studios بعدا اعلام کرد که به دلیل مشکلات تولید، این نسخه تا ماه آوریل/مه به تعویق افتاده است. در حال حاضر، این توسعه‌دهنده در صفحه رسمی توئیتر خود تایید کرده است که برخی از بازیکنان باید بیشتر منتظر بمانند. لاریان می‌گوید که به دلیل «تغییرات خط تولید که خارج از کنترل است»، کسانی که نسخه فیزیکی و دیلاکس بازی روی پلی‌استیشن 5 را پیش‌خرید کرده‌اند، باید تا جولای برای دریافت آن منتظر بمانند. لاریان نوشت:

«به دلیل تغییرات خط تولید که از کنترل ما خارج است، ما مجبور شدیم فرآیندهای خاصی را که توسط شرکت‌های تولیدکننده در هنگام تولید دیسک‌های پلی‌استیشن 5 وضع شدند، دنبال کنیم و متاسفانه، بازیکنان کشورهای آمریکای شمالی باید مدت بیشتری منتظر بمانند».

لاریان می‌گوید تمامی نسخه‌های نسخه دیلاکس بازی در آمریکای شمالی تا دو هفته دیگر آماده خواهند شد و پس از آن، ده روز دیگر طول می‌کشد تا برای بازیکنان ارسال شوند. این توسعه‌دهنده نوشت:

«ما انتظار داریم که تمام نسخه‌های پلی‌استیشن 5 در آمریکای شمالی، تا حدود 14 روز دیگر آماده شوند. پس از آن، 10 روز دیگر شروع به تحویل مستقیم آن‌ها به بازیکنان می‌کنیم. ما همچنین در حال مذاکره با سازندگان هستیم تا بفهمیم آیا امکان استخدام کارکنان موقت برای کاهش زمان مونتاژ وجود دارد یا خیر».

دیدگاهتان را بنویسید