اخبار بازی

بازی Baldur’s Gate 3 هیچوقت برای سرویس گیم پس عرضه نخواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ریاست استودیو سازنده بازی Baldur’s Gate می‌گوید این بازی آنقدر بزرگ و با ارزش است که گیمرها بهای منصفانه‌ای برای آن پرداخت می‌کنند.

بازی تحسین شده Baldur’s Gate 3 پس از عرضه برای PC و پلی‌استیشن 5، هم اکنون برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز در دسترس است. البته حالا این سوال مطرح می‌شود که آیا این بازی در مقطعی برای گیم پس عرضه خواهد شد یا خیر. در مصاحبه ای با IGN، کارگردان بازی و بنیان‌گذار استودیو Larian، اذعان کرد که این اتفاق نخواهد افتاد:

«اوه، ما از ابتدا همیشه ‌گفتیم که این بازی قرار نیست روی گیم پس عرضه شود و این اتفاق نخواهد افتاد. ما بازی بزرگی ساختیم، بنابراین فکر می‌کنم باید بهای منصفانه‌ای برای آن پرداخت ‌شود. فکر می‌کنم این مشکلی ندارد. ما هیچگونه تراکنش کوچکی از شما دریافت نمی‌‎کنیم، بنابراین به اندازه آنچه که پرداخت می‌کنید، محتوا دریافت خواهید کرد. این یک بازی بزرگ است؛ بنابراین من فکر می‌کنم که باید همان طور که هست، باشد. این سیاستی است که به ما اجازه می‌دهد به ساخت بازی‌های دیگر ادامه دهیم».

با توجه به اینکه استودیو Larian کاملا مستقل است و Vincke و همسرش بیشترین سهام را دارند، تمرکز بر درآمد حاصل از فروش بازی منطقی است. با اینکه جزئیات فروش Baldur’s Gate 3 هنوز مشخص نشده است، اما توانست بیش از 2.5 میلیون نسخه تنها از نسخه ارلی اکسسز به فروش برساند. همچنین این دومین عرضه بزرگ Steam در سال جاری به حساب می‌آید. بازی Hogwarts Legacy در رتبه اول قرار دارد.

در مورد آینده شرکت، Vincke به بازی RPG بزرگ بعدی استودیو اشاره کرد؛ اینکه چگونه موفقیت Baldur’s Gate 3 استودیو را تشویق می‌کند تا «مرزهای زیادی را تحت تاثیر قرار دهد». باید دید که این پروژه چه چیزی می‌تواند باشد، اما او همچنین تایید کرد که Divinity: Original Sin 3 حتما اتفاق خواهد افتاد. طبق معمول منتظر انتشار جزئیات بیشتر و به‌روزرسانی‌های جدید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید