اخبار سینما

زنی به نام باربارا اوپنهایمر درباره باربی و اوپنهایمر اظهار نظر کرد

زنی به نام باربارا اوپنهایمر درباره باربی و اوپنهایمر اظهار نظر کرد
نویسنده : تحریریه۰۶ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

زنی به نام باربارا اوپنهایمر که اتفاقا نام او با باربی و اوپنهایمر ارتباط دارد، درباره این دو فیلم اخیر اظهار نظر کرد.

خانم اوپنهایمر گفت این دو فیلم بسیار متفاوت هستند و نمی‌تواند یکی را بر دیگری ترجیح دهد. او از فیلم باربی به خاطر بازتاب دادن نسل او استقبال کرد و فیلم اوپنهایمر را جدی‌تر دانست.

این دو فیلم در یک روز اکران شدند و پدیده «باربنهایمر» را رقم زدند. خانم اوپنهایمر گفت خوشحال است که هر دو فیلم را دیده است.

پرسیدن از زنی به نام باربارا اوپنهایمر به طور مفهومی خنده‌دار است، اما با وجود خنده‌ها، او دیدگاه بسیار مناسبی درباره ارتباط باربی و اوپنهایمر با مخاطبان ارائه داد.

خانم اوپن‌هایمر تمرکز صحبت‌هایش را روی باربی گذاشت و اینکه چقدر به خاطر نسلی که در آن بزرگ شده، برای او جذاب بوده است. او تنها کسی نیست که این‌طور فکر می‌کند، زیرا سایر نظرسنجی‌ها نشان داده‌اند که باربی مخاطبانی را که سال‌ها به سینما نرفته بودند، دوباره به سالن‌ها کشانده است. برخی از این مخاطبان از نسل‌های مسن‌تر هستند.

این جذابیت باربی به معنای بی‌توجهی مخاطبان به اوپنهایمر نیست. اوپنهایمر به عنوان یک فیلم سه ساعته زندگی‌نامه‌ای، عملکرد بسیار خوبی داشته و خود یک پدیده فرهنگی است. با توجه به اینکه بسیاری آن را اثری شاهکار از کریستوفر نولان می‌دانند، احتمالا همیشه قرار بود موفق باشد. اما شکی نیست که بخشی از سر و صدای اطراف آن به خاطر ارتباطش با باربی است.

به نظر می‌رسد این اکران همزمان باعث موفقیت هر دو فیلم شده است و آن‌ها توانسته‌اند مخاطبان متفاوتی را جذب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید