اخبار سینما

باربی و اوپنهایمر کوئنتین تارانتینو را به سینما کشاندند

باربی و اوپنهایمر کوئنتین تارانتینو را به سینما کشاند
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۰۲ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«کوئنتین تارانتینو» کارگردان دارنده اسکار و نخل طلای کن که فیلم‌هایی چون «Pulp Fiction»، «Kill bill» و «روزی روزگاری در هالیوود» را کارگردانی کرده است علاوه بر حمایت از دو فیلم «باربی» و «اوپنهایمر» و داستان دوگانه آن‌ها، برای تماشای این دو فیلم به سینما رفت.

تصاویری از تارانتینو در حال خرید بلیط برای دیدن دو فیلم باربی و اوپنهایمر منتشر شده است. همچنین در فضای مجازی این تصاویر حاکی از آن بود که این کارگردان ابتدا به تماشای اوپنهایمر و سپس باربی، نشسته است.

همچنین از آن‌جایی که تام کروز پیش از این اعلام کرده بود این دو فیلم را در آخر هفته تماشا می‌کند، تصویری از خود در حالی که بلیط در دست داشت منتشر کرد و همچنین در این باره چنین گفت:

این تابستان پر از فیلم‌های عالی برای تماشا در سالن سینماست. تبریک به هریسون فورد برای ساخت یکی از شخصیت‌های افسانه‌ای تاریخ سینما، ایندیانا جونز، تا ۴۰ سال. من تماشا کردن دو فیلم هم‌زمان را دوست دارم و نمی‌شود پرانرژی‌تر از دیدن اوپنهایمر و باربی به شکلی هم‌زمان تصور کرد.

این دو فیلم توانسته‌اند تماشاگران را به سالن های سینما جذب کنند و اعداد گیشه هم گواه این موضوع است. باربی و اوپنهایمر با فروش بیش از 511 میلیون دلار در سراسر جهان و 235.5 میلیون دلار تنها در آمریکا همچنان برای رکورد پر فروش‌ترین فیلم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید