اخبار بازی

بازی Batman: Arkham Shadow برای دستگاه‌های وی آر معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Batman: Arkham Shadow که توسط استودیو Camouflaj ساخته می‌شود، به طور کامل در جشنواره بازی‌های تابستانی رونمایی خواهد شد.

خبر عالی! بازی جدید Batman: Arkham معرفی شد. البته شایدم نه! این بازی برای دستگاه‌های وی آر توسعه داده می‌شود. استودیو Oculus با همکاری WB Games، بازی Batman: Arkham Shadow را معرفی کرد؛ یک قسمت جدید از فرنچایز تحسین ‌شده استودیوی Rocksteady، که به‌طور انحصاری برای Meta Quest 3 عرضه خواهد شد. تریلر معرفی کوتاه بازی به ما نشان می‌دهد که بتمن این بار در مقابل Ratcatcher قرار خواهد گرفت و شوالیه تاریکی برای مقابله با جرم و جنایت بازخواهد گشت. با توجه به تریلر بازی، ظاهرا موش‌ها، نقشی مهمی در گیم‌پلی و جهان بازی ایفا می‌کنند.

جزئیات رسمی زیادی از بازی در دسترس نیست. مثلا نمی‌دانیم این بازی در چه خط زمانی از سری آرکهام جریان دارد، یا اینکه از چه المان‌هایی در مبارزات، مخفی‌کاری، طراحی جهان و موارد مشابه استفاده شده است. جزئیات در دسترس، در حال حاضر ناچیز است. با این حال، تایید شده است که رونمایی کامل از این بازی در Summer Game Fest 2024 در تاریخ 18 خرداد (7 ژوئن) انجام خواهد گرفت.

بازی Batman: Arkham Shadow توسط Camouflaj، استودیو سازنده بازی تحسین شده Marvel’s Iron Man VR ساخته می‌شود. Camouflaj در سال 2022 توسط متا خریداری شد و تقریبا در همان زمان، گزارش‌ها ادعا کردند که این استودیو، در حال کار روی بازی بتمن برای دستگاه‌های واقعیت مجازی است.

از جهان آرکهام چه خبر؟ آخرین بازی که در این یونیورس عرضه شد، Suicide Squad: Kill the Justice League بود که همین چند ماه پیش در دسترس بازیکنان ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC قرار گرفت. اتفاقات عجیبی در این بازی رخ داد که سوالات زیادی را در خصوص آینده این جهان به وجود آورد. باید دید بازی جدید بتمن در خط زمانی از این سری قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید