اخبار سینما

ساعت پخش بگو بخند ۲ از شبکه نسیم (دی ماه 1402)

ساعت پخش بگو بخند ۲
نویسنده : ساناز محمدی۱۳ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از این هفته فصل جدید برنامه بگو بخند از شبکه نسیم آغاز شده و تغییراتی را بهمراه داشته است. گرچه هنوز خیلی از بینندگان با تغییرات فصل دو برنامه بگو بخند ارتباط نگرفته اند اما همچنان یک برنامه استعدادیابی پرطرفدار می باشد که 4 شب در هفته پخش می شود. برای اطلاع از ساعت پخش بگو بخند ۲ همراه مگ تک باشید.

فصل 2 برنامه بگو بخند ساعت چند پخش میشود

براساس جدول پخش شبکه نسیم، زمان پخش برنامه بگو بخند 2 روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه نسیم می باشد. همچنین می توانید تکرار بگو بخند فصل ۲ را ساعت 00:45، 8 صبح و 16:30 روز بعد تماشا کنید.

بگو بخند سری دوم به تهیه کنندگی سید احسان حسینی با اجرای عبدالله روا، در شب یلدا برنامه ویژه ای ارائه داد و حالا فصل دوم برنامه بگو بخند، از یکشنبه همین هفته، 10 دی 1402 آغاز شده است.

در سری جدید بگو بخند آیتم ها و بازی هایی طراحی شده اند که بسیار خلاقانه و جذاب هستند.

سری دوم بگو بخند 50 قسمتی است و پخش آن تا اوایل ماه رمضان ادامه پیدا می کند. پیام اصلی این برنامه ترویج خوبی و خنده و همچنین تمرین برای ارتباط مثبت با دیگران است.

اضافه شدن دو داور جدید؛ حضور افراد شناخته شده به عنوان مهمان، بخش های نمایشی برنامه و همچنین بازی های سرگرم کننده شرکت کنندگان برتر فصل اول با تماشاگران از جمله تغییرات فصل جدید بگو بخند شبکه نسیم می باشد.

داوران جدید بگو بخند علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید