اخبار سینما

بنسو سورال: دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم؛ حسن فتحی من را متحول کرد

بنسو سورال: دیگه هر نقشی رو قبول نمی‌کنم؛ حسن فتحی من رو متحول کرد
نویسنده : تحریریه۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بنسو سورال، بازیگر مطرح ترکیه‌ای، می‌گوید که بازی در فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، او را متحول کرده و دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کند.

سورال که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می‌کند، در مصاحبه‌ای با یک برنامه تلویزیونی، از تجربه بازی در «مست عشق» و همکاری با حسن فتحی صحبت کرد.

او گفت:

بازی در این فیلم برای من یک تجربه کاملا متفاوت بود. نقشی را بازی کردم که تا به حال مشابه آن را تجربه نکرده بودم و خیلی هیجان‌زده بودم.

سورال در ادامه به تمجید از حسن فتحی پرداخت و گفت:

حسن فتحی یکی از کارگردانان بزرگ ایران است. ما در این فیلم یک گروه بازیگری فوق‌العاده داشتیم. این یک پروژه بین‌المللی بود و اگر اتفاقی نیفتد، قرار است در یک جشنواره فیلم هم شرکت کند. من خیلی برای این موضوع هیجان‌زده هستم.

این بازیگر ترک همچنین گفت که بازی در این فیلم، انتخاب‌های آینده او را تحت تاثیر قرار خواهد داد:

این فیلم برای من خیلی مهم بود و بعد از این، باید در فیلمی بهتر از این بازی کنم یا حداقل سراغ فیلمی در همان حد بروم. به همین دلیل فعلا برای انتخاب کار جدید عجله نمی‌کنم.

«مست عشق» که روایتی از زندگی مولانا جلال‌الدین رومی و شمس تبریزی است، چهارشنبه 5 اردیبهشت در سینماهای ایران اکران خواهد شد.

در این فیلم، علاوه بر بنسو سورال، بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم و هانده ارچل نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید