اخبار بازی

بتسدا ادعا کرد: بازی Starfield در واقع ۵ یا ۶ بازی درون یک بازی است!

بازی Starfield
نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نمایش جدید بازی Starfield، یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های پلتفرم ایکس‌باکس نشان داد که ما با دنیایی بسیار بزرگ و پر ماجرا از هزاران سیاره با اکوسیستم‌ها و مکانیک‌های گوناگون روبه‌رو هستیم و بتسدا، سازنده بازی ادعا کرده که ما با ۵ یا ۶ بازی درون یک بازی روبه‌رو هستیم.

استارفیلد قرار است ما را به دنیایی پر از سیارات ناشناخته و شهرهای بزرگ و پرجزئیات ببرد که ماجراجویی‌ها و خطرهای مختص به خود را دارند. در واقع خود بتسدا از نظر محتوا و سیستم‌های بازی، استارفیلد را پنج یا شش بازی در یک جا می‌داند. تاد هاوارد، کارگردان بازی و یکی از اسطوره‌های صنعت بازی‌های ویدیویی در مصاحبه‌ای با IGN در این مورد گفت:

بازی استارفیلد از برخی جهات، در واقع پنج یا شش بازی درون یک بازی است. این بازی سفینه فضایی دارد، روی زمین می‌روید، انتخاب دیالوگ دارد و شامل ساخت و ساز می‌شود. شما می‌توانید همه این کارها را انجام دهید. همیشه برای ما دشوار است که یک بازی در جریان و با عمر بالا داشته باشیم، جایی که آن چیزها (ویژگی‌ها) به هم‌دیگر پیوسته هستند و احساس جدا بودن را به بازیکن نمی‌دهند. تمام ویژگی‌ها و المان‌ها به شکلی در هم بافته‌ شده‌اند که بیشتر و بزرگتر از چند تکه بودن را ایجاد می‌کند.

بازی Starfield که توسط بتسدا، سازنده سری بازی‌های فال‌اوت و الدر اسکرولز ساخته می‌شود، در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سریز ایکس، اس و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید