اخبار بازی

بازی Clockwork Revolution بیشتر از بایوشاک اینفینیت، تحت تاثیر دو بازی دیگر است!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Clockwork Revolution که با رونمایی‌اش، سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیاری آن را شبیه به بازی بایوشاک اینفینیت توصیف کردند، ظاهرا دو بازی مطرح دیگر را الگوی خود قرار داده است.

چاد مور، کارگردان بازی Clockwork Revolution در مورد این مسئله که بسیاری بازی‌شان را شبیه به بایوشاک اینفینیت توصیف کردند گفت که در واقع پروژه آنها تحت تاثیر بازی‌های نقش آفرینی مانند Arcanum: of Steamworks و Vampire: The Masquerade قرار دارد و به نوعی Clockwork Revolution حاصل عشق این دو بازی است!

آثار چاد مور شامل همین دو بازی Arcanum و Bloodlines می‌شود که او از سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴ به عنوان توسعه‌دهنده و هنرمند اصلی در استودیو Troika Games روی این عناوین کار می‌کرده است. او در طراحی داستان، محتوا و شخصیت‌سازی‌های هر دور بازی دخیل بوده است.

بازی Clockwork Revolution در مراسم اخیر بازی‌های ایکس‌باکس به نمایش درآمد و مورد استقبال شدید قرار گرفت. یکی از سخنگویان ایکس‌باکس به یوروگیمر گفته بود که هر گوده شباهت این بازی با بایوشاک اینفینیت کاملا غیرعمدی است و سفارشی‌سازی کاراکتر در بازی آنها یک ویژگی و تفاوت کلیدی محسوب می‌شود.

در توییتر، چاد مورد همچنین اظهار داشت که انتخاب‌هایی برای بازیکنان در مکالمات وجود دارد. وجود سیستم‌های نقش‌آفرینی و واکنش‌پذیری بزرگ در بازی، احتمالا باعث می‌شود تا تفاوت‌های این عنوان نسبت به بایوشاک اینفینیت بیشتر و بهتر نمایان شود.

دیدگاهتان را بنویسید