اخبار بازی

سازنده بازی Star Wars: The Old Republic بخشی از کارکنان خود را اخراج می‌کند

Star Wars
نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیوی بازی سازی BioWare اخیرا تایید کرده که به اجبار، تعدادی از اعضای تیم خود را اخراج کرده است. به گفته‌ی این توسعه‌ دهنده، این تصمیم به سادگی گرفته نشده و دلیل اصلی آن، انتقال بازی Star Wars: The Old Republic به یک استودیوی دیگر است. به گفته‌ی گری مک کی، مدیر کل استودیوی بازی سازی BioWare، مسئله‌ی اخراج اعضای استودیو سخت‌ترین بخش انتقال برای آن‌ها بوده و این تصمیم به سادگی گرفته نشده است.

این طور که مک کی در وب سایت BioWare توضیح داده، بخش زیادی از اعضای تیم فعلی آن‌ها برای ادامه‌ی پروژه‌ی Star Wars: The Old Republic همراه خواهند شد. مدتی پیش EA گزارش‌هایی را تایید کرد که در حال مذاکره برای انتقال بازی Star Wars: The Old Republic از BioWare به یک شخص ثالث است تا استودیو بتواند روی قسمت‌های جدید Mass Effect وDragon Age تمرکز کند. این‌طور که پیداست، این تصمیم روی تعدادی از کارکنان تاثیر منفی داشته و منجر به اخراج شدن آن‌ها شده است.

مدیر استودیوی بازی سازی BioWare با وجود آن که نسبت به این اتفاق ابراز ناراحتی کرده، عقیده دارد در دراز مدت این بهترین تصمیم برای بازی و کاربرانی است که قرار خواهد بود آن را تجربه کنند. او اضافه کرد استودیوی Broadsword به طور خستگی ناپذیری کار می‌کند تا دنیای بازی‌ همچنان به گسترش و شکوفایی ادامه دهند. مک کی همچنین درمورد بازی Star Wars: The Old Republic توضیحاتی داده و اعلام کرده برنامه‌های جذابی برای این بازی درنظر گرفته شده و قرار است ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شود.

بازی Star Wars: The Old Republic در سبک MMO توسعه یافته و نکات مثبت زیادی برای بازیکنان این سبک دارد. حوادث و اتفاقات این عنوان جذاب، ۳۰۰ سال پس از اولین نسخه‌ی این مجموعه و حدود ۳۵۰۰ سال بعد از حوادث فیلم جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد. اینطور که توسعه‌‎ دهندگان می‌گویند، این بازی در آینده همچنان جای پیشرفت دارد و به روزرسانی‌هایی برای آن درنظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید