اخبار تکنولوژی

بلک شارک از حلقه هوشمند جدید خود رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

زیربرند گیمینگ شرکت شیائومی موسوم به بلک شارک (Black Shark)، به تازگی از حلقه هوشمند جدید خود رونمایی کرده است. این اقدام در حالی صورت گرفته که سامسونگ نیز گفته می‌شود قصد دارد محصولی مشابه با نام گلکسی رینگ (Galaxy Ring) را در آینده عرضه کند.

هرچند گلکسی رینگ سامسونگ هنوز به بازار عرضه نشده و قیمتی برای آن اعلام نگردیده است، اما شیائومی با معرفی حلقه هوشمند بلک شارک، به نوعی رقابت با محصول احتمالی سامسونگ در این حوزه را آغاز کرده است.

حلقه هوشمند بلک شارک در دو رنگ نقره‌ای و مشکی-قرمز ارائه شده و تنها 2.2 میلی‌متر ضخامت دارد. این ویژگی باعث می‌شود حلقه هنگام قرارگیری بر روی انگشت، مزاحمت چندانی برای کاربر ایجاد نکند.

شرکت بلک شارک در مراحل نهایی توسعه این گجت پوشیدنی هوشمند قرار داشته و برخی از مشخصات و تصاویر آن را در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) در چین منتشر کرده است.

با توجه به روند رو به رشد بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند، انتظار می‌رود حلقه هوشمند بلک شارک بتواند موج جدیدی را در میان لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند ایجاد کند و با محصول احتمالی سامسونگ در این زمینه به رقابت بپردازد.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه حلقه هوشمند بلک شارک، قابلیت آن در رصد برخی داده‌های مرتبط با سلامت کاربر است. این حلقه می‌تواند اطلاعاتی نظیر ضربان قلب، اکسیژن خون و دمای بدن را پایش کند که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد. در حالی که بلک شارک در مورد عمر مستقل باتری این حلقه اطلاعاتی ارائه نکرده، اما اعلام کرده است که با استفاده از یک قاب شارژر همراه آن، امکان استفاده تا 180 روز از این حلقه فراهم می‌شود.

متاسفانه هنوز جزئیاتی در مورد قیمت، زمان عرضه و بازارهای هدف برای فروش حلقه هوشمند بلک شارک منتشر نشده است. با این حال، با توجه به پوسترهای تبلیغاتی منتشر شده در چین، به نظر می‌رسد که عرضه اولیه این محصول حداقل در این کشور صورت خواهد گرفت. با معرفی این حلقه هوشمند، بلک شارک به نوعی رقابت زودهنگام با محصول احتمالی Galaxy Ring سامسونگ را آغاز کرده و امیدوار است بتواند موج جدیدی در بازار لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید