اخبار بازی

استودیو Blizzard Entertainment پروژه سبک بقای خود را لغو کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مت بوتی، رئیس بخش بازی و استودیوهای مایکروسافت، می‌گوید برخی از توسعه‌دهندگانی که روی این بازی استودیو بلیزارد کار می‌کردند، به پروژه‌های دیگر منتقل خواهند شد.

مایکروسافت اعلام کرده است که 1900 شاغل از حدود 22000 نفر اعضای بخش بازی خود را تعدیل می‌کند و موج عظیم اخراج‌ها بر کارمندان ایکس‌باکس، اکتیویژن بلیزارد و زنیمکس نیز تاثیر می‌گذارد. با توجه به گستردگی اخراج‌ها، احتمالا طبعات آن‌ها بلافاصله مشخص نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد این اتفاقات روی لغو پروژه‌ها نیز تاثیر داشته است.

همانطور که رسانه The Verge گزارش داد، عنوان بقای معرفی نشده Blizzard Entertainment لغو شده است. مت بوتی، رئیس بخش محتوای بازی و استودیوهای مایکروسافت، می‌گوید که این شرکت، بعضی از افرادی را که روی آن کار می‌کردند را به چندین پروژه جدید و امیدوارکننده‌ از بلیزارد منتقل خواهد کرد. با این حال، این احتمال وجود دارد که بسیاری از کسانی که روی این بازی کار می کردند، در آینده نزدیک اخراج شوند.

بازی سبک بقای Blizzard Entertainment که بیش از شش سال در دست ساخت بود، رسما در ژانویه 2022 توسط این شرکت تایید شد. گزارش‌ها ادعا کردند که نام آن Odyssey خواهد بود و یک تجربه اول شخص است. در میان اخراج‌ها، همچنین تایید شده است که مایک یابارا، رئیس Blizzard Entertainment، این شرکت را ترک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید