اخبار سینما

حضور کیلین مورفی در Blood Runs Coal قطعی شد

حضور کیلین مورفی در Blood Runs Coal قطعی شد
نویسنده : تحریریه۰۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

کیلین مورفی ستاره فیلم “اوپنهایمر” و برنده جایزه اسکار، در آینده نزدیک در فیلم جدیدی به نام “Blood Runs Coal” به ایفای نقش خواهد پرداخت.

شرکت یونیورسال پیکچرز امتیاز ساخت این فیلم را بر اساس رمان پرفروش Blood Runs Coal اثر مارک ای. بردلی در تاریخ 8 مارس سال جاری خریداری کرده است.

داستان فیلم در اواخر دهه 60 میلادی در ایالت پنسیلوانیا روایت می‌شود و روایتگر زندگی “چیپ یابلونسکی”، نماینده کارگران معادن است که در پی انتقام از “تونی بویل” رهبر فاسد اتحادیه به خاطر قتل پدر معدنچی و فعال اجتماعی خود است.

گفته می‌شود کیلین مورفی 42 ساله، ستاره سینمای جهان، در این اثر سینمایی نقش اصلی “چیپ یابلونسکی” را ایفا خواهد کرد. وی همچنین به همراه “آلن ملونی” و دو تهیه‌کننده دیگر به نام‌های “جان دیویس” و “جردن دیویس” از شرکت‌های Big Things Films و Davis Entertainment به تهیه‌کنندگی این پروژه خواهد پرداخت.

فیلمنامه “Blood Runs Coal” توسط دو نویسنده سرشناس “جز باترورث” و “جان-هنری باترورث” آفریده شده که پیش از این آثار موفقی چون “Edge of Tomorrow”، “Ford v Ferrari”، “Black Mass”، “Flag Day” و فیلم جدید “ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت” را نوشته‌اند.

مارک ای. بردلی، نویسنده کتاب اصلی نیز در این پروژه سینمایی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهد داشت.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که کیلین مورفی به تازگی در فیلم پرسروصدای “اوپنهایمر” ساخته کریستوفر نولان به ایفای نقش پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید