اخبار تکنولوژی

اسکوتر برقی سفارشی BMW رونمایی شد

اسکوتر برقی سفارشی BMW رونمایی شد
نویسنده : عضو تحریریه۲۱ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

BMW Motorrad و متخصص سفارشی سازی اتریشی Vagabund Moto GmbH از اسکوتر برقی BMW CE 04 رونمایی کردند.

اسکوتر الکترونیکی بر اساس BMW CE 04 ساخته شده است و ظاهری چشم نواز، اسپرت و کاربردی دارد. این دستگاه طراحی خاصی برا اساس سلیقه جوانان دارد اما این شرکت می‌گوید که برای گروه سنی مختلف نیز جذاب خواهد بود. این اسکوتر الکترونیکی BMW CE 04 طراحی کاربردی دارد و مجهز به یک موتور 42 اسب بخاری با باتری است که تا 80 مایل برد دارد.

اسکوتر الکترونیکی BMW CE 04 به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت کارکردی مانند دوچرخه دارد. همچنین دارای یک تخته موج سواری با سیستم حمل و نقل یکپارچه است. کانسپت BMW CE 04 Vagabund Moto یک اسکوتر الکترونیکی شیک، چند منظوره و همه کاره برای سفرهای شهری است.

به گفته مدیر عامل و بنیانگذار Vagabund، اسکوتر الکترونیکی سفارشی‌سازی است که بر اساس هم‌افزایی قوی بین عملکرد و زیبایی شکل گرفته است و برای استفاده روزانه مناسب است.

اسکوتر الکترونیکی دارای یک طرح رنگی جذاب است که تشکیل شده از رنگ‌های سیاه، سفید، سبز و بژ است. نظر عملکرد، اسکوتر الکترونیکی می‌تواند در 2.6 ثانیه از صفر به 50 کیلومتر بر ساعت برسد در حالی که باتری ‌آن را می‌توان تا 80 درصد در 65 دقیقه شارژ کرد. یک راه‌حل شارژ سریع اختیاری نیز موجود است. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد مسیر تولید BMW CE 04 وجود ندارد. با این حال BMW Motorrad ادعا دارد که این اسکوتر الکترونیکی با توجه به مدل استفاده، اوقات فراغت و استعداد فردی مشتریان و براساس انتخاب آنها برای زیست رومزه طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید