اخبار بازی

بازی Bomb Rush Cyberfunk برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت

نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Bomb Rush Cyberfunk با الهام از Jet Set Radio و طراحی گرافیتی و  Cel-shade، در ماه سپتامبر برای کنسول‌های دیگر نیز منتشر خواهد شد.

عنوان Bomb Rush Cyberfunk با الهام از Jet Set Radio، هم اکنون برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شده است. در کنار انتشار بازی، تیم رپتایل (Team Reptile) به عنوان سازنده و ناشر آن، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. لانچ تریلر بازی Bomb Rush Cyberfunk کار بسیار خوبی برای نشان دادن حال و هوای کلی این اثر انجام می‌دهد و نگاهی به مکانیک‌های گیم‎پلی و گزینه‌های شخصی‌سازی می‌اندازد. این تریلر همچنین نشان می‌دهد که برخلاف Jet Set Radio، بازیکنان به استفاده از رولر بلید در Bomb Rush Cyberfunk محدود نمی‌شوند و در عوض، بازیکنان می‌توانند بین اسکیت، اسکیت برد یا حتی دوچرخه یکی را انتخاب کنند.

بازی Bomb Rush Cyberfunk در سال 2021 معرفی شد، جایی که سازندگان انحصار زمانی کوتاه مدت بازی برای کنسول نینتندو سوییچ را تایید کردند. این بازی قرار است در تاریخ 10 شهریور 1402 (1 سپتامبر 2023) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اکس و اس منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید