اخبار

استودیو برد پیت بعد از سال‌ها شروع به کار کرد

استودیو برد پیت بعد از سال‌ها شروع به کار کرد
نویسنده : تحریریه۲۴ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تراویس اسکات، رپر مشهور آمریکایی، آلبوم جدید خود به نام «یوتوپیا» را در استودیوی ضبط میراوال، متعلق به برد پیت، ضبط کرده است.

این آلبوم که در ماه ژوئیه منتشر شد، نظرات مثبتی دریافت کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. استودیوی میراوال در جنوب فرانسه قرار دارد و متعلق به برد پیت، بازیگر مشهور هالیوودی، است. این استودیو دارای امکانات پیشرفته ضبط موسیقی است و هنرمندان مشهوری همچون گروه پینک فلوید و خواننده مشهور ساد در آنجا آثاری را ضبط کرده‌اند.

گفته می‌شود استودیوی میراوال برای دهه‌ها مورد استفاده قرار نگرفته بود تا اینکه برد پیت در سال ۲۰۲۲ آن را بازسازی کرد. علاوه بر استودیوی ضبط، این مجموعه شامل اتاق‌های ویرایش، دفاتر کار، آشپزخانه و استخری به طول ۱۱۵ فوت نیز هست.

پیت و همسر سابقش، آنجلینا جولی، این املاک را به طور مشترک خریداری کرده بودند. اما پس از جدایی، نزاع حقوقی بر سر مالکیت این املاک بین آن‌ها درگرفته است.

با این حال، به نظر می‌رسد پیت همچنان به فعالیت‌های موسیقایی خود در این استودیو ادامه می‌دهد. حضور یک هنرمند مشهور مانند تراویس اسکات برای ضبط آلبوم جدیدش، نشان از اعتبار استودیوی میراوال در صنعت موسیقی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید