اخبار سینما

ساعت پخش برنامه جام آرزوها با حضور جناب خان

ساعت پخش برنامه جام آرزوها با حضور جناب خان
نویسنده : ساناز محمدی۰۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در برنامه نسیمشو ویژه شب یلدا بود که جناب خان اعلام کرد با آغاز رقابت های جام ملت های آسیا در برنامه ای ویژه به نام جام آرزوها حضور خواهد داشت. پخش این این برنامه از 23 دی ماه از شبکه نسیم آغاز شده و تا پایان رقابت های جام ملت های آسیا ادامه خواهد داشت. چنانچه از علاقه مندان تماشای این برنامه هستید و می خواهید بدانید جام آرزوها کی پخش میشود، برای اطلاع از ساعت پخش برنامه جام آرزوها همراه مگ تک باشید.

جام آرزوها شبکه نسیم ساعت چند پخش میشود

براساس جدول پخش شبکه نسیم، قسمت اول برنامه جام آرزوها در شبکه نسیم از روز شنبه 23 دی 1402 شروع شده و هر شب ساعت 23 از این شبکه پخش می شود و می توانید تکرار آن را ساعت 7:30 صبح و 14 ظهر روز بعد تماشا کنید.

جام آرزوها برنامه ای کمدی ورزشی با اجرای پژمان بازغی و مهمانانی همچون هوتن شکیبا، علیرضا بیرانوند، محمد بحرانی، سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی، مهرداد محمدی، روزبه چشمی، سید حسین حسینی، محمد دانشگر و محمد محبی می باشد. از بخش های قابل توجه این برنامه رونمایی از توپ جادویی است که توسط ستارگان فوتبال جهان به امضا رسیده و به عنوان یکی از پویش های بزرگ خیریه بین المللی ایران قلمداد می شود.

هجدهمین دور از مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا از 22 دی (12 ژانویه 2024) تا 21 بهمن (10 فوریه) در استادیوم های مدرن جام جهانی فوتبال 2022 در قطر برگزار خواهد شد.

برنامه جام آرزوها به تهیه کنندگی ابولفضل اکبری و پژمان ماندگاری شامل 52 قسمت 70 دقیقه ای است که تا پایان جام ملت های آسیا یعنی 21 بهمن 1402 ادامه خواهد داشت.

مهمان جام آرزوها قسمت اول یحیی گل محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس بود.

دیدگاهتان را بنویسید