اخبار سینما

زمان پخش برنامه اسکار مهران مدیری / چند قسمت است؟

زمان پخش برنامه اسکار مهران مدیری
نویسنده : ساناز محمدی۱۸ دی ۱۴۰۲
1 دیدگاه

سریال دراکولا آخرین فیلمی بود که از مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی پخش شد و حالا بعد از مدت ها مهران مدیری با (اسکار) بر می گرد. اسکار رئالیتی شو جدید در قالب معمایی و طنز است که چهره های معروف در آن به رقابت می پردازند تا تندیس اسکار را از آن خود کنند. برای اطلاع از روز و ساعت پخش برنامه اسکار همراه مگ تک باشید.

برنامه جدید مهران مدیری کی پخش میشه

دوشنبه هر هفته ساعت 8 صبح می توانید شاهد پخش برنامه اسکار از فیلیمو باشید و امروز 18 دی 1402 ساعت 8 صبح اولین قسمت رئالیتی شو اسکار از فیلیمو پخش شده است.

در رئالیتی شو اسکار چهره های شناخته شده با هم به رقابت می پردازند به این صورت که در هر قسمت شرکت کننده ها با چالش یا مسئولیتی همراه هستند که شامل کارهای ساده و روزمره و همچنین کارهای عجیب غریب می شود.

مهران مدیری به عنوان مجری برنامه و نیما شعبان نژاد به عنوان دستیار مجری در برنامه اسکار حضور دارند.

فیلم اسکار مهران مدیری

برنامه اسکار چند قسمت است ؟

براساس اخبار منتشر شده، گیم شو معمایی اسکار بین 15 تا 20 قسمت می باشد.

هر فصل 4 قسمت است، درهر قسمت 4 کمدین معروف حضور دارند که با سوالات و چالش های مختلفی روبرو می شوند و در پایان هر فصل عملکرد شرکت کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد تا به آنها امتیاز داده شود.

چالش ها از سوی مهران مدیری مشخص می شوند و در نهایت تندیس اسکار به فردی تعلق می گیرد که بیشترین امتیاز را دریافت نموده است.

به شخصی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی سپرده می شود.

بازیگران اسکار مهران مدیری؛ نعیمه نظام دوست، مهران غفوریان، الیکا عبدالرزاقی هستند.

جالب است بدانید رئالیتی شو اسکار برگرفته از برنامه بریتانیایی به نام تسک مستر Taskmaster است.

ابتدا قرار بود پخش برنامه اسکار روزهای دوشنبه هر هفته باشد، اما نیمه بهمن ماه، می توانید 2 روز در هفته یعنی دوشنبه ها و پنجشنبه ها ساعت 8 صبح به تماشای برنامه اسکار بنشینید.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. Fatemeh گفت:

    در هر قسمت ۴کمدین معروف نه ۵ کمدین معروف