اخبار تکنولوژی

یک تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۴ بخر، تلویزیون ۶۵ اینچ 4K هدیه بگیر!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سامسونگ در ازای خرید یک تلویزیون جدید از مدل‌های ۲۰۲۴، یک تلویزیون 4K رایگان با سایز ۶۵ اینچ به شما هدیه می‌دهد!

چه قدر پیش می‌آید که با خرید یک تلویزیون نو، یک تلویزیون 4K رایگان بگیرید؟ خیلی کم! به همین دلیل است که باید از فرصت استثنایی که سامسونگ با ارائه‌ی پیشنهاد پیش‌خرید تلویزیون‌های 2024 خود فراهم کرده است، نهایت استفاده را ببرید.

مشتریانی که در مدت زمان محدودی، یکی از تلویزیون‌های پرچم‌دار 2024 این شرکت را پیش‌خرید کنند، یک تلویزیون 4K رایگان 65 اینچی از سامسونگ هدیه خواهند گرفت. این یک تلویزیون رایگان است، اما به خودی خود یک مدل ممتاز محسوب می‌شود که از سایر مدل‌های این بخش بازار برتر است.

سامسونگ کل خط تولید تلویزیون‌های خود را در سال 2024 ارتقا داده است. بنابراین شما می‌توانید از بین مدل‌های جدید OLED، Neo QLED های 4K و 8K و تلویزیون‌های The Frame، هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید. همه‌ی آن‌ها در اندازه‌های مختلفی از 43 اینچ تا یک مدل غول‌آسای 98 اینچ در دسترس هستند.

این تلویزیون‌ها بسیار توانمند هستند و مدل‌های ممتازتر آن‌ها از جدیدترین تراشه‌ی NQ8 AI Gen 2 سامسونگ بهره می‌برند. این هوش مصنوعی به سرویس Samsung TV Plus امکان می‌دهد محتوای شخصی‌سازی‌شده‌تر، ارتقای کیفیت تصویر فوق‌العاده بهتر و همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیگر را ارائه دهد.

پیشنهاد پیش‌خرید تا هفته‌ی آینده اعتبار دارد. زمانی که یک تلویزیون جدید 2024 سامسونگ را پیش‌خرید می‌کنید، یک تلویزیون 4K Crystal UHD سامسونگ 65 اینچی به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. این یک گزینه‌ی مناسب با قیمت مقرون‌به‌صرفه است که از رزولوشن 4K، نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، طراحی بدون حاشیه و پشتیبانی از دالبی دیجیتال پلاس بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید