اخبار بازی

Call of Duty 2025 دنباله مستقیم Black Ops 2 است!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد Activision دو سال آینده Call of Duty را به Black Ops واگذار کرده باشد.

گزارشات زیادی منتشر شده مبنی بر اینکه قسمت بعدی فرانچایز Call of Duty، یک نسخه جدید از Call of Duty: Black Ops است. حال، گفته شده که Call of Duty 2025 نیز یک نسخه دیگر از سری Black Ops به حساب می‌آید. طبق گفته‌های Tom Henderson، نام پروژه یا به اصطلاح Codename این بازی Saturn بوده و دنباله مستقیم بر Call of Duty: Black Ops 2 اورجینال محسوب می‌شود.

بازی در سال 2030 روایت شده و گیمرها شاهد حضور پروتاگونیست‌های آشنای سری هستند که باید در مقابل یک شخصیت شرور جدید قرار بگیرند. در بخش چندنفره این بازی هم شاهد نقشه‌های ریمستر شده از Black Ops 2 هستیم، درست مثل بازی Modern Warfare 3 که نقشه‌های Modern Warfare 2 اورجینال را به صورت ریمستر در اختیار گیمرها قرار داد. با این حال، یک منبع دیگر مدعی شده که در کنار مپ‌های بازسازی شده، مناطق جدیدی به بازی افزوده می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که Call of Duty 2025 چه عنوانی خواهد بود، چرا که یکی از منابع Tom Henderson به این شخص گفته که این اثر کاملا متفاوت از سایر نسخه‌های سری است. با این حال، گفته شده که این بازی در مراحل ابتدایی توسعه قرار داشته و شامل سیستم حرکت جدید، بخش Pick 10 برای ساخت کلاس‌ها، Gunfight و Zombies به صورت راندی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید