اخبار بازی

عرضه Call of Duty Black Ops 6 برای ایکس‌باکس وان تایید شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پس از شایعاتی که در خصوص عرضه Call of Duty Black Ops 6 برای ایکس‌باکس وان شنیده شد، حالا لیست فروشگاه مایکروسافت این موضوع را تایید کرده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، نسخه بعدی سری Call of Duty، Call of Duty: Black Ops 6 از استودیو تری‌آرک خواهد بود. تاریخ انتشار و پلتفرم مقصد آن هنوز مشخص نیست. شایعه شده است که این اثر در اوایل ماه اکتبر عرضه خواهد شد. لیست فروشگاه ایکس‌باکس، تا حدودی ابهام دوم را برطرف می‌کند. صفحه بازی در این فروشگاه، پورت هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس و شایعات مبنی بر عرضه آن برای کنسول‌های نسل قبلی را تایید می‌کند.

با اینکه اطلاعات کمی در مورد گیم‌پلی بازی در دسترس است، شایعه شده است که Black Ops 6 دارای یک کمپین کاملا جهان باز خواهد بود. ظاهرا داستان این بازی، برداشتی «مختصر» از جنگ خلیج فارس و شرکت‌کنندگان در آن را ارائه می‌دهد. تریلر لایو اکشن بازی، رهبران سیاسی مختلف و توطئه‌های پیرامون آن‌ها را به نمایش گذاشت که به نظر می‌رسد با شایعات همخوانی دارد.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در رویداد آینده ایکس‌باکس معرفی خواهد شد و به دنبال آن، سازندگان در یک رویداد اختصاصی به جنبه‌های مختلف بازی خواهد پرداخت. طبق توییت اخیر جف کیلی، تهیه‌کننده Summer Game Fest، این بازی در روز عرضه به گیم پس می‌آید، اگرچه ممکن است شامل Game Pass Core نباشد. مثل همیشه منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در روزهای آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید