اخبار بازی

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به طور رسمی برای نسل هشتم لیست شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ 20 خرداد (9 ژوئن) یک نمایش مفصل و اختصاصی در سراسر جهان دریافت خواهد کرد.

پس از فهرست شدن در فروشگاه ایکس‌باکس، بازی Call of Duty: Black Ops 6 از اکتیویژن اکنون یک صفحه اختصاصی در فروشگاه پلی‌استیشن 4 دارد. این بازی به طور رسمی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌اسیتشن 5 فهرست شده است. این موضوع عملا گزارش‌هایی اخیر را تایید می‌کند. گفته می‌شد که این بازی، مجددا یک عنوان میان نسلی در سری Call of Duty خواهد بود و برای کنسول‌های نسل هشت نیز عرضه می‌شود.

در حالی که رونمایی کامل از بازی در 9 ژوئن (پس از رویداد رسمی ایکس باکس) انجام می‌شود، در توضیحات بازی آمده است: «مجبور به سرکشی شدم. از درون شکار شدم. این Black Ops 6 است». به نظر می‌رسد این جمله، سناریویی را نشان می‌دهد که در آن قهرمان داستان و شخصیت‌های قدیمی مانند فرانک وودز، بازنشسته شده‌اند.

این بازی می‌تواند با محیط و داستان جنگ خلیج‌فارس که ظاهرا پیامدهای جنگ سرد را دنبال می‌کند، مرتبط باشد. این بازی ظاهرا «روایتی ظریف» در مورد سیاست‌های جهانی و اقدامات جنگی ایالات متحده در همین رابطه است. صرف نظر از سوق‌گیری احتمالی بازی، بازیکنان نباید انتظار سلاح‌های واقع‌گرایانه و فوق پیشرفته را از این بازی داشته باشند.

گفته می‌شود که بازی Call of Duty: Black Ops 6 در اواخر اکتبر عرضه می‌شود و دو سال است که در استودیو Treyarch مورد تست و بررسی قرار دارد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

کار اکتیویژن با سری Black Ops به پایان نرسیده است. شنیده می‌شود که Call of Duty 2025، دنباله‌ای بر بازی Call of Duty Black Ops 2 خواهد بود و احتمالا در جهانی آینده‌نگرانه جریان دارد. فرصت خوبی است که به همین مناسبت، سری Modern Warfare به تعطیلات طولانی مدت برود.

دیدگاهتان را بنویسید