اخبار بازی

بازی Call of Duty: Black Ops 6 برای نسل هشتم کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اخیرا نسخه جدید Call of Duty به طور رسمی تایید شد و قرار است در تاریخ 20 خرداد (9 ژوئن) به طور کامل معرفی شود.

اکتیویژن و مایکروسافت پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، بالاخره بازی Call of Duty: Black Ops 6 را رسما تایید کردند و اگرچه  این شوتر اول شخص تا ماه آینده به طور کامل معرفی نخواهد شد، اما به نظر می‌رسد جزئیات زیادی از آن هم اکنون در دسترس است.

به نظر می‌رسد که Call of Duty: Black Ops 6 قرار است یک بازی میان نسلی باشد. همانطور که کاربر charlieINTEL@ در توییتر گزارش داد، به نظر می‌رسد که GameStop فهرست‌هایی را برای پیش‌خرید این بازی شوتر آماده کرده است که در کنار نسخه‌های پلی‌اسیتشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نام کنسول پلی‌استیشن 4 نیز در بین آن‌ها دیده می‌شود. تصاویری که از لیست‌های آینده خرده‌فروشی GameStop لیک شده است که همه گواه به این موضوع هستند.

این تصویر توسط رسانه Insider Gaming نیز تایید شده است، با این ادعا که Call of Duty: Black Ops 6 واقعا برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

بازی‌های Call of Duty مدت‌هاست که به صورت سالیانه برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر می‌شوند، بنابراین این امر برای این سری غیرعادی نیست، اگرچه برخی پیش‌بینی می‌کردند که در این مرحله، زمانی که چهار سال از شروع نسل جدید می‌گذرد، پشتیبانی از کنسول‌های قدیمی‌تر سرانجام متوقف شود. این اتفاق از آنجایی عجیب است که تقریبا تمام کمپانی‌های بزرگ، دیگر روی کنسول‌های قدیمی بازی نمی‌سازند.

رونمایی جهانی و کامل از بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ 20 خرداد (9 ژوئن) و بلافاصله پس از رویداد Xbox Games Showcase 2024 انجام خواهد شد. ظاهرا این بازی در ماه اکتبر (مهر-آبان) عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید