اخبار بازی

Call of Duty: Black Ops 6 در روز عرضه برای گیم پس منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ 9 ژوئن رونمایی کاملی خواهد داشت و طبق شایعات، در اکتبر امسال عرضه خواهد شد.

اینکه آیا مایکروسافت و اکتیویژن سری Call of Duty را به گیم‌پس اضافه می‌کنند یا نه، سوالی بود که بسیاری از گیمرها در ماه‌های اخیر بیش از چند بار از خود پرسیده بودند و اکنون، پس از اقدامات مایکروسافت در این زمینه، این شرکت گام بزرگی برای رسیدن به این هدف برداشته است. مطمئن باشید که این اتفاق به زودی خواهد افتاد. پس از افشای اطلاعاتی و شایعات اخیر، مایکروسافت تایید کرده است که بازی جدید Call of Duty: Black Ops 6، در هنگام عرضه از طریق سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

این شرکت این موضوع را با انتشار یک تریلر لایو اکشن جدید تایید کرده است، تریلری که به دنبال تایید نام بازی منتشر شده است و به نظر می‌رسد داستان مربوط به جنگ خلیج‌فارس را برای بازی تایید می‌کند. این تریلر رهبران مختلف جهان در آن زمان را نشان می‌دهد و در مورد تئوری‌های توطئه‌ صحبت می‌کند (معمولا همین برای یک بازی Black Ops کافی است) جهان تظاهر به صلح می‌کند، در حالی که جنگ‌های زشت و بزرگ‌ در سایه‌ها ادامه دارند.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 قرار است در تاریخ 20 خرداد 1403 (9 ژوئن 2024) به صورت کامل معرفی شود، بنابراین انتظار داشته باشید که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد بازی بشنوید. شایعات ادعا کرده‌اند که این بازی یک عنوان میان نسلی خواهد بود، به این معنی که علاوه بر پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد. طبق گزارش های قبلی، این بازی در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید