اخبار بازی

جزئیات کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق گزارش‌ها، Modern Warfare 3 در ابتدا به عنوان یک DLC پولی برای نسخه سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود، قبل از اینکه به یک بازی مستقل تبدیل شود. در همین راستا به نظر می‌رسد که کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 تنها در کمتر از 4 ساعت به اتمام می‌رسد.

گرچه فرنچایز Call of Duty همیشه تاکید بیشتری بر بخش چندنفره نسبت به کمپین‌های تک‌نفره خود داشته است، مورد دوم یکی از جنبه‌های مهم این سری است که بسیاری از طرفداران هر ساله منتظر آن هستند. با این حال، به نظر می‌رسد که کمپین امسال صدای انتقاد طرفداران این سری را هم درآورده است.

کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 اخیرا در دسترسی زودهنگام برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، در دسترس قرار گرفت و پس از آن، گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌دهد این یک تجربه کوتاه و ضعیف در چهار ساعت است (برخی ادعا می‌کنند که می‌توان آن را تنها در سه 3 ساعت به اتمام رساند) که نصف طول کمپین سال گذشته Modern Warfare 2 به حساب می‌آید. البته کمپین‌های Call of Duty همواره تجربه‌های بسیار کوتاهی بوده‌اند، اگرچه مدت زمان گیم‌پلی چهار ساعته حتی از استانداردهای سری نیز پایین‌تر است.

چندین تولیدکننده محتوا پس از پایان کمپین، برداشت‌های خود را از آن منتشر کردند که عمدتا شامل انتقاد بود. به عنوان مثال، TheGamingRevolution آن را بی‌معنا و شلخته توصیف کرد. برداشت‌های JGOD نیز به مانند رسانه قبلی است و می‌گوید که کمپین در یک چشم به هم زدن تمام می‌شود.

در بخش چندنفره، Modern Warfare 3 قرار است تنها دارای نسخه‌های بازسازی شده نقشه‌های Modern Warfare 2 در سال 2009 باشد. این بازی همچنین دارای یک حالت زامبی با جهانی کاملا باز است.

قبل از معرفی Modern Warfare 3، ادعا شده بود که اکتیویژن در ابتدا قصد داشت نسخه جدیدی از Call of Duty را در سال 2023 منتشر نکند، با این برنامه که قرار بود DLC تک نفره و چند نفره برای بازی سال گذشته منتشر شود. این کمپانی سپس تصمیم گرفت که آن را به یک نسخه کاملا مجزا تبدیل کرده و با قیمت کامل بفروشد.

اخیرا گزارش شده است که Modern Warfare 3 دارای تروفی پلاتینیوم روی پلی استیشن 5 نیست و تروفی های آن در قالب لیست تروفی‌های DLC برای بازی سال گذشته ارائه می‌شوند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است در تاریخ 19 آبان 1402 (10 نوامبر 2023) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC به صورت جهانی عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید