اخبار بازی

Call of Duty: Modern Warfare 3 اکنون در دسترس است!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از عرضه بخش داستانی Modern Warfare 3 برای افرادی که بازی را پیش خرید کردند، بخش چندنفره و زامبی اکنون در سراسر جهان برای همه بازیکنان در دسترس قرار گرفته است.

برای کسانی که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را خریداری کرده‌اند و بخش داستانی را در دسترسی اولیه تجربه کردند، یک خبر خوب وجود دارد: بقیه قسمت‌های بازی اکنون در دسترس است. بخش‌های چندنفره، زامبی و حالت‌های محبوب Team Deathmatch و War حالا قابل بازی هستند.

در بخش چند نفره،  mini map و map voting کلاسیک بازگشته‌اند، همچنین قطعات Aftermarket برای ارتقای تفنگ و حالت‌های جدید 33v3v و Cutthroat به بازیکنان معرفی شدند. تمام نقشه‌های 6v6، نسخه بازسازی شده‌ نقشه‌های Modern Warfare 2 (2009) هستند و 12 نقشه جدید در فصل‌های بعدی به بازی اضافه می‌شوند.

برای کسانی که به حالت PvE علاقه‌مندند، بخش زامبی به عنوان یک حالت سندباکس برگشته است، حالتی که تا ۲۴ نفر می‌توانند به همراه یکدیگر در مقابل زامبی‌ها جنگیده و اقدام به نجات همدیگر کنند. می‌توانید قفل Perk-a-Colas را مانند Juggernog باز کنید، سلاح‌ها را با Pack-a-Punch ارتقا دهید و ماموریت‌ها را برای پاداش‌های مختلف کامل کنید. هرچه بیشتر به سمت مرکز نقشه پیش بروید، با انواع موجودات از جمله بزرگترین موجود در تاریخ زامبی‌های سری مواجه می‌شوید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین گزارش شده است که ساخت بخش داستانی بازی تنها 16 ماه زمان برده است.

دیدگاهتان را بنویسید