اخبار بازی

تاریخ انتشار کالاف دیوتی مدرن وارفار 3 (call of duty mw3)

تاریخ انتشار Call of Duty Modern Warfare 3
نویسنده : سارا محمدی۲۰ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اکتیویژن مدرن وارفار 3 را در رویداد جدید کالاف دیوتی رونمایی کرده است، که در آن اخبار و گیم پلی از بازی های چندنفره، زامبی ها و منطقه جنگی در بازی CoD 2023 نشان داده شد. در این مقاله، هر آنچه در مورد تاریخ انتشار بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفار 3 (Call of Duty: Modern Warfare 3) و دیگر جزئیات می دانیم را به شما اطلاع می دهیم.

زمان انتشار مدرن وارفار 3

مدرن وارفار 3 در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) برای دستگاه های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S و کامپیوترهای شخصی منتشر می شود. این بازی با نسخه استاندارد 70 دلار و یک نسخه Vault گران تر با امکانات اضافی عرضه خواهد شد و شما می توانید جزئیات مربوط به پیش خرید را اینجا بررسی کنید. پیش خرید مدرن وارفار 3 با چندین پرک ارائه خواهد شد، ازجمله دسترسی زودهنگام به نسخه بتا و هفت روز دسترسی زودهنگام به کمپین بازی.

جزئیات کمپین

این بازی یک کمپین کامل خواهد داشت که بلافاصله از محل پایان مدرن وارفار 2 داستان آغاز می شود و همانطور که در تریلر اولیه از مدرن وارفار 3 قابل مشاهده است، کمپین بر ولادیمیر ماکاروف تمرکز دارد؛ کسی که آنتاگونیست اصلی فرنچایز اصلی مدرن وارفار محسوب می شود.

Activision این کمپین را با گزینه های انتخاب بازیکنان بیشتری نسبت به قبل توصیف می کند، به طوری که عملیات های مختلف از تجربه های منحصر به فرد سینمایی گرفته تا ماموریت های مبارزه ای سطح آزاد را شامل می شود.

ماموریت های مبارزه ای آزاد به بازیکنان انتخاب های متعدد زیادی را از نظر روش هایی برای انجام ماموریت می دهند. به عنوان مثال، انتخاب تکنیک ها و تجهیزات پنهان برای یک رویکرد یواشکی یا انتخاب تجهیزات انفجاری و زره های اضافی برای رفتن به یک ماموریت و تفنگ های مختلف.

بازیکنان مناطق باز بیشتری برای به پایان رساندن ماموریت خود با تاکتیک های فراوان در اختیار خواهند داشت و هر وسیله نقلیه موجود در منطقه را می توانند بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

نقشه ها و حالت های بازی چندنفره

زمان انتشار مدرن وارفار 3

امسال قرار است سالی پر از نوستالژی باشد زیرا 16 نقشه از کالاف دیوتی: مدرن وارفار 2 سال 2009 قرار است در مدرن وارفار 3 بازسازی شوند. این نقشه های کلاسیک با ویژگی های گیم پلی جدید و حالت های بازی جدید بروزرسانی خواهند شد.

نقشه ها عبارتند از:

  • Afghan
  • Derail
  • Estate
  • Favela
  • Karachi
  • Highrise
  • Invasion
  • Quarry
  • Rundown
  • Rust
  • Scrapyard
  • Skidrow
  • Sub Base
  • Terminal
  • Underpass
  • Wasteland

علاوه بر این، بیش از 12 نقشه 6v6 جدید برای فصل های بعد مدرن وارفار 3 در نظر گرفته شده است. سه نقشه مبارزه نیز به طور خاص برای حالت های Ground War در مقیاس بزرگ و یک نقشه در اندازه بسیار بزرگ برای حالت جنگ هدف محور در دسترس خواهد بود، که در اصل در کالاف دیوتی: جنگ جهانی دوم از آن رونمایی شد.

بازگشت مکانیزم Map voting نیز تایید شده است، بنابراین بازیکنان انتخاب بیشتری در نقشه هایی که در هر مسابقه به کار می گیرند خواهند داشت.

تغییرات در پرک ها و مینی مپ ها

مدرن وارفار 3 مینی مپ کلاسیک را به بازی باز می گرداند، که به این معنی است که نقطه های قرمز وقتی در مینی مپ ظاهر می شوند که دشمنان سلاح هایی را شلیک می کنند. در جدیدترین بازی های کالاف دیوتی، مینی مپ موقعیت بازیکنان دشمن در صورت استفاده از این سلاح ها را نشان نمی دهد و بازیکنان بیشتر بر اشعه های UAV برای دریافت نقشه اضافی متکی هستند.

یک سیستم پرک کلاسیک امسال بازمی گردد و تنها تفاوت عمده این است که پرک ها بر اساس پوشیدنی ها مانند دستکش، جلیقه های تاکتیکی و چکمه ها خواهند بود. آن ها ظاهر بازیکن در بازی را تغییر نمی دهند، بلکه در عوض انواعی را به عنوان دسته بندی های پرک ارائه می دهند. به عنوان مثال، دسته بندی دستکش ها شامل پرک های مرتبط با تنظیم سلاح و رسیدگی به تجهیزات است و چکمه ها ابزاری هستند که پرک هایی را برای بهبود وضعیت حرکت بازیکن ارائه می دهند.

مجموعه عظیم سلاح و سلاح ساز

کالاف دیوتی نکست تایید کرد که مدرن وارفار 3 با بیش از 30 سلاح منتشر خواهد شد و این مجموعه سلاح شامل کاموهای بی نظیری برای باز کردن قفل هر یک خواهد بود. ویژگی شخصی سازی اسلحه ساز نیز یکبار دیگر بازمی گردد و پیوست ها و جزئیات دقیقی را ارائه می دهد. اسلحه ساز امسال لایه های جدیدی از شخصی سازی را با جزئیات از آمار دقیق هر مورد اضافه می کند و افزودن قطعات جدید که برای شخصی سازی بیشتر باید از حالت قفل باز شوند نیز در دسترس خواهد بود.

برخی از سلاح های تایید شده عبارتند از:

  • تفنگ تهاجمی ACR
  • تفنگ دستی رنتتی
  • مسلسل سبک پولمیوت
  • مسلسل AMR9
  • تفنگ ساچمه ای ریوتر

منطقه جنگی یا وارزون

Urzikstan نقشه منطقه جنگی جدید برای مدرن وارفار 3 است، که یک میدان نبرد نوع شهری با 11 نقطه اصلی است. Urzikstan در دو حالت نبرد رویال و Plunder قابل بازی خواهد بود و به نقشه های Vondel و Ashika Island Resurgence موجود در منطقه جنگی افزوده خواهد شد. علاوه بر این، یک نسخه جدید از Warzone Ranked در سال 2024 عرضه خواهد شد، همانطور که نقشه های Fortune’s Keep و Rebirth Island نیز قرار است در سال 2024 منتشر شوند. اطلاعات بیشتر در مورد Urzikstan را می توانید از اینجا بیابید، که شامل پرک های جدید، مکانیک های حرکت و تغییرات در Gulag است.

زامبی ها

برای اولین بار، حالت زامبی ها با خط داستانی Treyarch’s Dark Aether به مجموعه مدرن وارفار راه می یابد. این مانند بازی های سنتی با محوریت زامبی ها نخواهد بود، بلکه یک تجربه جهان باز با المان هایی از بقا و استخراج PvE است.

زامبی های مدرن وارفار 3 بر روی نقشه Urzikstan کاملا جدید وارزون اتفاق می افتند. این حالت را می توان به صورت انفرادی یا با یک تیم بازی کرد و بازیکنان می توانند به تیم های دیگر ملحق شوند تا حداکثر هشت تیم سه نفره را تشکیل دهند. این بیشتر شبیه به حالت استخراج در مقیاس بزرگ است و نقشه همچنان ویژگی های اصلی زامبی ها مانند باکس جادویی، ماشین های پرک، Pack-a-Punch و یک سلاح جادویی جدید را شامل می شود. جزئیات بیشتر در مورد خط داستانی زامبی ها را می توانید اینجا پیدا کنید و جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های گیم پلی در ادامه فهرست شده اند.

سلاح ها و ابزار مدرن وارفار 2 منتقل خواهند شد

برای اولین بار در تاریخ کالاف دیوتی، سلاح ها، اپراتورها، کاموها و موارد دیگر به بازی جدید منتقل خواهند شد و اجازه داده شده است که تمام این موارد از مدرن وارفار 2 به مدرن وارفار 3 انتقال یابند. محدودیت هایی نیز وجود خواهند داشت، اما ما هر انچه را که باید در مورد برنامه محتوایی Carry Forward کالاف دیوتی برای مدرن وارفار 3 بدانید، در اختیار شما قرار می دهیم.

علاوه بر این، Activision اعلام کرد که کالاف دیوتی یک مرکز واحد برای بازی های پیش رو خواهد داشت. بازیکنان Call of Duty HQ می توانند از مرکز برای دسترسی به مدرن وارفار 2، وارزون، مدرن وارفار 3 و محتوای بعدی کالاف دیوتی همه به صورت یکجا استفاده کنند.

همچنین بخوانید:

تاریخ انتشار بازی تیکن 8

تاریخ انتشار بازی مورتال کمبت 1

دیدگاهتان را بنویسید