اخبار بازی

احتمال ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare 4

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

عملکرد خوب بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، نشان از آن دارد که ساخت نسخه چهارم این سری ریبوت شده آغاز شده است.

طبق شایعات، Call of Duty بعدی که در سال 2024 انتشار می‌یابد یک نسخه از Black Ops است. بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War هم قسمت بعدی فرانچایز COD محسوب شده و دنباله مستقیم بر بازی Black Ops 2 است که در سال 2025 منتشر می‌شود. شاید تکراری شده باشد، اما Infinity Ward هم از الان کار روی بازی Modern Warfare بعدی را آغاز کرده و ظاهرا توسعه این عنوان بسیار خوب پیش می‌رود.

بنا بر گفته‌های Tom Henderson، با نقدهای گسترده بر بازی Modern Warfare 3 و شکایت از کمپین کوتاه و وجود تنها نقشه‌های ریمستر شده نسخه دوم سری Modern Warfare (نسخه اورجینال که در سال 2009 عرضه شد) در بخش آنلاین، این بازی عملکرد خیلی خوبی در فروش و جلب نظر مخاطبین داشت.

با اینکه هنوز تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اما با توجه به انتشار دو بازی از سری Black Ops، می‌توان گفت که Modern Warfare 4 در سال 2026 منتشر خواهد شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 توسط استودیوی Sledgehammer Games توسعه یافت و در سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتمی، کنسول‌های نسل نهمی و PC منتشر شد. با توجه به جزئیات و اخبار منتشر شده، کار روی کمپین بازی که به شدت کوتاه است، تنها 16 ماه طول کشید. البته که این خبر بعدها توسط استودیوی سازنده تکذیب شد.

دیدگاهتان را بنویسید