اخبار سینما

جشنواره کن هریسون فورد را شگفت زده کرد!

جشنواره کن هریسون فورد را شگفت زده کرد!
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پنجمین سری از فیلم «ایندیانا جونز» که هریسون فورد در آن ایفای نقش کرده است، بعد از به نمایش در آمدن در جشنواره فیلم کن مورد استقبال ویژه تماشاگران قرار گرفت و تشویقی 5 دقیقه‌ای را به همراه داشت.

البته گفته شده این تشویق 5 دقیقه‌ای برای ادای احترام به «هریسون فورد» بوده و برخی تماشاگران در حین تماشای فیلم از دیدن آن خسته شده بودند.

این مراسم برای «هریسون فورد» جایزه نخل طلای افتخاری‌، برای بازی در فیلم‌های برجسته سینمایی به همراه داشت که باعث غافلگیری وی شد.

این بازیگر که نقش باستان شناسی مشهور را در این فیلم بازی کرده است، در مصاحبه‌ای اشاره کرده است که این فیلم پایان دوران حضور وی در نقش ایندیانا جونز است. او همچنین در این باره چنین گفته است:

این آخرین فیلم این مجموعه و آخرین باری است که من نقش این شخصیت را بازی می‌کنم.

در بخشی از این مراسم کلیپی در مورد «هریسون فورد» منتشر شد که او را به وجد آورد و فورد در مقابل تماشاگران چنین گفت:

بسیار متاثر شدم. می‌گویند وقتی می‌خواهید بمیرید، زندگی خود را جلوی چشمانتان می‌بینید و من همین احساس را داشتم. این بخش بزرگی از زندگی من است، اما نه تمام زندگی من. زندگی من با همسر دوست‌داشتنی‌ام که از اشتیاق و رویاهای من حمایت کرده فعال مانده و من سپاسگزارش هستم.

لازم به ذکر است که «جیمز منگولد» این فیلم را کارگردانی کرده است و «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» قرار است در تاریخ 30 ژوئن در سینماها اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید