اخبار بازی

کپ‌کام به مشکلات Dragon’s Dogma 2 رسیدگی می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

قرار دادن پرداخت‌های درون برنامه‌ای و عدم توجه Capcom به مشکلات فنی Dragon’s Dogma 2، باعث نارضایتی هواداران شده است.

پس از یک دهه انتظار، Dragon’s Dogma 2 عرضه شد و به واسطه مشکلات فنی، صدای طرفداران این بازی اکشن و نقش‌آفرینی را در آورد. با وجود جلب توجه تعداد زیادی بازیکن، نارضایتی‌هایی هم پیرامون این اثر وجود دارد. به دنبال این حواشی، گیمرها متوجه شدند که در این بازی شاهد وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستیم که Capcom هیچ اشاره‌ای به آن‌ها نکرده است.

به دنبال این اتفاقات، Capcom اعلام کرد که تمام مشکلات به وجود آمده را برطرف می‌کند. بنا به گفته این شرکت، وجود بخش Store در بازی جدای از به فروش رساندن آیتم‌های تزیینی، تاثیری روی گیم‌پلی بازی نخواهد داشت. این به نوعی است که بازیکنان با پیشروی در ماموریت‌ها، به این آیتم‌ها دست می‌یابند. همچنین Capcom به مشکلات نسخه PC اشاره کرد و گفت که تمام ایرادات به وجود آمده، از محاسبه تمام کاراکترهای بازی به صورت همزمان سرچشمه می‌گیرد.

“بخش عظیمی از مشکلات CPU به محاسبه حضور NPCها در جای جای بازی برمی‌گردد. استفاده زیاد از پردازشگر به نرخ فریم بازی نیز آسیب وارد می‌کند. ایجاد چنین موقعیتی روی عملکرد کارت گرافیک تاثیر مستقیم دارد.” در همین حین، Capcom اعلام کرد که روی تمام مشکلات بازی نظیر فریز شدن، کرش کردن، مشکلات فنی و… کار می‌کند. بازی Dragon’s Dogma 2 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی‌سی عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید