اخبار بازی

ساخت بازسازی بازی Resident Evil Code Veronica نزدیک‌تر از همیشه‌ است

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ظاهرا کپ‌کام قصد دارد تا بازی Resident Evil Code Veronica که یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های مجموعه رزیدنت ایول است را بازسازی کند و به درخواست چندین و چند ساله گیمرها پاسخ مثبت دهد.

در آخرین جلسه پرسش و پاسخ سهام‌داران کپ‌کام، از این ناشر پرسیده شد که آیا قصد بازسازی باکیفیت نسخه‌های فرعی (جدا از شماره‌دارها) سری رزیدنت ایول را دارد یا خیر. مقامات کپ‌کام در پاسخ به این پرسش اظهار داشتند که این کار ضرری ندارد و آن‌ها همیشه در حال بحث و مشورت در مورد گسترش آینده این سری هستند تا مخاطبان گسترده‌ای از آن‌ها لذت ببرند.

همچنین کپ‌کام در مورد عناوینی مانند Monster Hunter، Toraware no Paruma، Sengoku Basara و Onimusha صحبت کرد که قصد گسترش آن‌ها را به هر شکلی دارد. در این صحبت‌ها کپ‌کام اشاره به این موضوع کرد که اهمیت این فرانچایزها کم نیست و کپ‌کام قصد دارد تا به طور یکسان در مورد همه بازی‌ها و مجموعه‌ها تصمیم‌گیری کند.

همچنین کپ‌کام در مورد پورت بازی‌ها و مجموعه‌هایی مانند Mega-Man صحبت کرد و اعلام کرد که پروسه این وضعیت در حالت رسیدگی به مسائل فنی است.

این خبرها تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که کپ‌کام از مخاطبان خود برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام بازی Resident Evil بعدا نسخه بازسازی دریافت کند، نظرسنجی کرد و یکی از عناوین که توانست در آن بدرخشد، بازسازی Resident Evil Code Veronica است. این نسخه، یکی از بازی‌های کلاسیک و بدون شماره مجموعه است که وقایع بعد از نسخه‌های دوم و سوم مجموعه را به نمایش درمی‌آورد.

کپ‌کام سه بازی از چهار بازی اول رزیدنت ایول را طی سال‌های اخیر بازسازی کرده است که جدیدترین آن، بازسازی بازی Resident Evil 4 است. این بازی توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و میانگین متاکریتیک ۹۳ را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید