اخبار بازی

۲۲ خرداد ماه منتظر شوکیس کپکام در سامر فست ۲۰۲۳ برای معرفی‌ عناوین جدید باشید

کپکام
نویسنده : دانیال نوروزی۱۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانی کپکام، خالق سری بازی‌های Resident Evil، Street Fighter و Devil May Cry امروز اعلام کرد که در جریان رویداد بزرگ سامر فست، در روز ۲۲ خرداد ماه برابر با ۱۲ ژوئن یک شوکیس مفصل خواهد داشت.

رویداد سامرفست که توانسته در غیب نمایشگاه E3، میزبان بازی‌سازان، کمپانی‌ها و استودیوهای کوچک و بزرگ دنیا باشد، امسال هم با حضور بیش از ۴۰ ناشر و استودیو بازی‌ساز مطرح برگزار می‌شود. کمپانی ژاپنی کپکام هم یکی از مهم‌ترین شرکت‌های حاضر در این رخداد است که قصد دارد در تاریخ ۲۲ خرداد ماه، شوکیس اختصاصی برای نمایش عناوین جدید و همچنین ارائه اطلاعات و ویدیوهای جدید از بازی‌های مورد انتظارش مانند Ghost Trick: Phantom Detective، Pragmata و Dragon’s Dogma 2 ارائه دهد. البته که این شرکت فردا نمایشی اختصاصا برای بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak خواهد داشت.

یکی از مورد انتظارترین نمایش‌هایی که طرفداران کپکام و به خصوص بازسازی بازی Resident Evil 4 منتظرش هستند، بسته الحاقی Separate Ways است. در نسخه اصلی بازی Resident Evil 4، این بخش جزوی از محتوای اولیه بازی بود، اما کپکام در نسخه بازسازی شده این بخش را به یک محتوای اضافه تبدیل کرده که ظاهرا برنامه‌های بزرگ‌تری برای آن دارد. همچنین کپ‌کام باز هم نمایش جدیدی از نسخه VR بازی Resident Evil 4 Remake را برای شوکیس خود در نظر دارد.

اگر پیگیر اخبار دنیای گیم باشید، حتما می‌دانید که رویداد بزرگ بازی سامر فست از ۸ ژوئن مصادف با ۱۸ خرداد ماه آغاز خواهد شد و باید منتظر رونمایی بازی‌های جدید در طول این رخداد باشیم.

ما در مگ‌تک سعی می‌کنیم تا مهم‌ترین اخبار و اتفاقات این مراسم تابستانی ویدیو گیم را پوشش و منعکس کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید