اخبار سینما

آنتونی مکی عنوان جدید فیلم کاپیتان آمریکا 4 را فاش کرد

آنتونی مکی عنوان جدید کاپیتان آمریکا 4 را فاش کرد
نویسنده : سارا محمدی۱۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پیش از این شایعاتی در مورد تغییر اسم رسمی فیلم کاپیتان امریکا 4 یعنی کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی (Captain America: New World Order) وجود داشت و این شایعات با پست اینستاگرامی ستاره فیلم آنتونی مکی تایید شد. به گفته آنتونی مکی، کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی رسما عنوان خود را تغییر داده است.

عنوان رسمی کاپیتان آمریکا 4 تغییر کرد

آنتونی مکی پست زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و رسما اعلام کرد که عنوان فیلم کاپیتان آمریکا 4 به Captain America: Brave New World تغییر پیدا کرده است:

آنتونی مکی کاپیتان آمریکا 4

در این عکس هریسون فورد (در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس) و آنتونی مکی (در نقش سم ویلسون یا کاپیتان آمریکا) در پشت صحنه فیلم کاپیتان آمریکا 4 دیده می شوند.

دلیل این تغییر نام هنوز مشخص نیست. کاپیتان آمریکا 4 با نام جدید Captain America: Brave New World قرار است 3 می 2024 اکران شود.

در Brave New World چه اتفاقی می افتد؟

در حالی که جزئیات زیادی در مورد داستان فیلم Captain America: Brave New World وجود ندارد اما می توانیم منتظر این باشیم که دکتر استرنج ممکن است دنیای چند جهانی را کاوش کند و مرد مورچه ای قلمرو کوانتومی را آزاد کند و به طور کلی چهارمین فیلم انفرادی کاپیتان آمریکا یک ماجراجویی ملموس تر خواهد بود.

فیلم همچنین شاهد بازگشت دکتر ساموئل استرنز با نام مستعار استاد با بازی تیم بلیک نلسون خواهد بود. ا

منبع: www.cbr.com

دیدگاهتان را بنویسید