اخبار سینما

عکس بازیگران دنیای شیرین دریا در بزرگسالی؛ سرنوشت آن ها چه شد؟

عکس جدید بازیگران دنیای شیرین دریا در بزرگسالی و گذر زمان
نویسنده : سارا محمدی۳۰ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

همیشه دیدن عکس هایی که یادآور گذر زمان هستند برای ما جالب و هیجان انگیز است به خصوص عکس های بازیگرانی که خاطرات خوبی از دیدن فیلم ها و سریال های آن ها داریم. یکی از سریال های ساده اما محبوب زمان کودکی خیلی از ما سریال دنیای شیرین دریا است که با شنیدن نام آن به یاد مرحوم پوپک گلدره می افتیم و خاطرات شیرین آن روزها به یادمان می آید. در ادامه عکس های جدید بازیگران دنیای شیرین دریا در بزرگسالی و مختصری از سرنوشت بازیگران دنیای شیرین دریا آورده شده است. با مگ تک همراه باشید.

عکس جدید بازیگران سریال دنیای شیرین دریا

دنیای شیرین دریا به کارگردانی بهروز بقایی در سال 1377 از شبکه 1 پخش میشد. سریال داستان دو خانواده بود که در روستایی در شمال کشور زندگی می کردند. در هر قسمت یک داستان جدید اتفاق می افتاد که بیشتر مرتبط با شخصیت های کودک سریال از جمله ساحل، مجید، حامد و دریا بود. در ادامه عکس بازیگران دنیای شیرین دریا در گذر زمان آورده شده است.

امیر محمدزاده؛ بازیگر نقش مجید در سریال دنیای شیرین دریا

امیر محمدزاده

بازیگر نقش مجید که در سریال دنیای شیرین دریا نقش برادر دریا را بازی می کرد امیر محمد زاده است. امیر محمدزاده متولد 1366 در رشت است و لیسانس رشته برق دارد. به صورت اتفاقی با بهروز بقایی دیدار کرد و بازیگر این سریال شد. پس از بازی در سریال دنیای شیرین دریا در فیلم جنگلبانان کوچک هم بازی کرد اما به علت از دست دادن پدر نتوانست در این عرصه فعالیت زیادی باشد. او در سریال کت جادویی و فیلم توکیو بدون توقف هم نقش آفرینی کرده است.

مهسا ملاپور؛ بازیگر نقش ساحل در دنیای شیرین دریا

مهسا ملاپور بازیگر نقش ساحل در دنیای شیرین دریا

نقش ساحل خواهر دریا را مهسا ملاپور بازی می کرد. مهسا ملاپور متولد 19 اردیبهشت 1369 بوده و دارای مدرک کارشناسی مکانیک هواپیما است. او توسط مرحوم منوچهر شمسایی نور پرداز و کارگردان تلویزیونی دنیای شیرین دریا به کارگردان فیلم معرفی و برای بازی در این نقش پذیرفته شد. بعد از بازی در سریال دنیای شیرین دریا در هیچ فیلم دیگری بازی نکرده و علیرغم اینکه پیشنهادهایی برای بای داشته به علت دوری از تهران آن ها را نپذیرفته. او متاهل است و در زمینه نقاشی فعالیت می کند.

پوپک گلدره؛ بازیگر نقش دریا

پوپک گلدره

بازیگر اصلی سریال دنیای شیرین دریا پوپک گلدره است که متاسفانه در سال 1385 پس از 8 ماه اغما و بر اثر تصادف درگذشت. پوپک گلدره متولد 8 مرداد 1350 بود و در تاریخ 27 فروردین 1385 چشم از جهان فروبست. او از نفرات برتر کنکور دانشگاه تهران بوده و مدرک لیسانس رشته روانشناسی داشت. او در فیلم های زیادی نقش آفرید از جمله ساعت خوش و سرزمین سبز و آخرین سریال او نرگس بود که آن را ناتمام گذاشت. روحش شاد.

فرهاد بشارتی در نقش عمو اسد

فرهاد بشارتی در نقش عمو اسد

عطیه غبیشاوی در نقش مادر دریا

عطیه غبیشاوی

مینا نوروزی در نقش زن عمو اسد

مینا نوروزی
نویسنده علی خودسیانی
کارگردان بهروز بقایی

سریال دنیای شیرین دریا هم اکنون هر روز ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن را نیز می توانید 1 بامداد و 9 صبح روز بعد مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید