اخبار بازی

جشن دهمین سالگرد بازی Killer Instinct با یک آپدیت رایگان!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به تازگی استودیوی بازی سازی Iron Galaxy خبری در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده که محتوای آن حاوی خبرهای خوبی است. طبق این توییت، بازی Killer Instinct قرار است به مناسبت سالگرد ده سالگی خود، به‌روزرسانی مهم و جذابی داشته باشد.

نکته‌ی قابل توجه آن است که این آپدیت به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند از این محتوای جذاب لذت ببرند.

پچ جذابی که قرار است به زودی در اختیار بازیکنان Killer Instinct قرار بگیرد، تعادل و بهبود هماهنگی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. از طرفی دیگر، کاربرانی که دارای کنسول‌های ایکس ‌باکس سری ایکس یا ایکس ‌باکس سری اس هستند، قرار است این عنوان هیجان انگیز را با کیفیت 4K تجربه کنند. این طور که پیداست، این به‌روزرسانی در اواخر سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان Killer Instinct قرار می‌گیرد.

استودیوی بازی سازی Iron Galaxy در توییتی که اخیرا منتشر کرده از بازگشت این استودیو و برنامه‌هایش خبر می‌دهد. طبق این توییت، در آینده‌ای نزدیک قرار است شاهد عرضه‌ی به روز رسانی‌ جالبی برای Killer Instinct باشیم و علت آن هم سالگرد این فرنچایز است. جالب است بدانید مدتی بعد از انتشار این توییت، Iron Galaxy اضافه کرد که گروه دوباره دور هم جمع شده‌‌اند و به طرفداران اعلام کرده که منتظر باشند.

بازی Killer Instinct که در ژانر مبارزه‌ای اکشن توسعه یافته، در سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شده است. این بازی چندنفره توسط ایکس ‌باکس گیم استودیو ( Xbox Game Studios) برای کنسول‌های ایکس ‌باکس و پی‌سی عرضه شده و هم‌اکنون در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید