اخبار تکنولوژی

ChatGPT به زودی به گوشی‌های اندرویدی می‌آید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از زمانی که چت بات ChatGPT در ماه نوامبر 2022 عرضه شد، کاربران زیادی به عضویت این ربات چت هوش مصنوعی درآمدند. حدود دو ماه قبل، OpenAI از نسخه‌ی ویژه سیستم‌عامل iOS چت جی پی تی پرده برداشت و حالا طبق اخبار منتشر شده، غول دنیای هوش مصنوعی قرار است به زودی از اپلیکیشن ChatGPT ویژه سیستم‌عامل اندروید رونمایی کند.

شرکت مادر چت‌بات هوشمند ChatGPT، یعنی OpenAI اعلام کرده که اپلیکیشن اندروید این چت‌بات آماده عرضه است و طی چند روز آینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هم اکنون صفحه اپلیکیشن چت‌بات ChatGPT در پلی استور گوگل به صورت پیش‌سفارش قرار گرفته تا کاربران بتوانند نام‌نویسی کنند و هنگام عرضه اپلیکیشن، آن را دانلود و نصب کنند.

کاربران اندروید تاکنون می‌توانستند از طریق مرورگرهای وب وارد چت بات ChatGPT شوند اما اکنون با اپلیکیشن اندروید آن، تجربه‌ای بهتر در استفاده از این ابزار فدرت‌مند خواهند داشت.

طبق تصاویر منتشر شده از این اپلیکیشن، به نظر نمی‌رسد ظاهر آن با نسخه iOS تفاوت زیادی داشته باشد. با اپلیکیشن مخصوص اندروید، کاربران می‌توانند به آسانی از ChatGPT استفاده کرده و درخواست‌هایشان را به صورت صوتی نیز به این چت بات ارسال کنند.

برنامه اندروید ChatGPT در شرایطی منتشر می شود که شرکت های پژوهشی گفته اند ترافیک وب و آمار دانلود اپ قبلی آن برای آیفون کاهش داشته است. متخصصان نیز به تازگی مدعی شدند که دقت نسل بعدی این پردازنده هوش مصنوعی(GPT-4) در حل مسائل ریاضی کاهش یافته است.

چت بارد گوگل که یکی از رقبای اصلی ChatGPT است اپلیکیشن اندروید و iOS ندارد و صرفا از طریق وب در دسترس است.بینگ چت مایکروسافت نیز که بر مبنای مدل GPT ساخته شده، از فوریه اپلیکیشن های اندروید و iOS خود را منتشر کرده است.

شما از کدام ربات چت هوش مصنوعی برای امور روزمره خود استفاده می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید