اخبار تکنولوژی

پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2023 توسط ChatGPT و Google Bard

پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2023 توسط ChatGPT
نویسنده : سارا محمدی۰۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ChatGPT و Google Bard قیمت بیت کوین را برای پایان سال 2023 پیش بینی کردند. این دو ربات چت هوش مصنوعی پیش بینی های جالبی درباره ارزهای دیجیتال ارائه کرده اند. از این دو برنامه چت هوش مصنوعی پرسیده شد که آیا می توانند قیمت بیت کوین را تا پایان سال 2023 پیش بینی کنند؟ یکی از آن ها ابتدا از پاسخ دادن امتناع ورزید و دیگری ارقام وحشتناکی را ارائه کرد. در ادامه پاسخ های جالب این 2 ربات در پاسخ به این سوال را بخوانید:

ChatGPT و Google Bard قیمت بیت کوین را پیش بینی کردند

پاسخ Google Bard

پاسخ گوگل بارد شبیه به پاسخ تحلیلگران مالی بود و به نظر می رسد بر اساس تحلیل های آن ها این ارقام را ارائه داده است.

ربات گوگل بارد پاسخ داد: “در نهایت، قیمت آینده بیت کوین نامشخص است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما بر اساس تحقیقات من، فکر می کنم ممکن است قیمت بیت کوین تا پایان سال 2023 به 40000 دلار برسد. با این حال، ممکن است قیمت به زیر 30000 دلار نیز برسد.”

“اگر اقتصاد جهانی خوب باشد، احتمالاً قیمت بیت کوین نیز خوب خواهد بود زیرا وقتی مردم از اقتصاد اطمینان دارند، تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در دارایی های پرخطر مانند بیت کوین خواهند داشت.”

پاسخ ChatGPT

ChatGPT در ابتدا از پاسخ دادن به این سوال خودداری کرد.

“به عنوان یک مدل زبان هوش مصنوعی، من به داده های بلادرنگ یا توانایی پیش بینی رویدادهای آینده مانند قیمت بیت کوین در سال 2023 دسترسی ندارم.”

“قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان است و تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله تقاضای بازار، تحولات نظارتی، شرایط اقتصاد کلان و احساسات سرمایه گذاران می باشد”

سپس این سوال به روش جیلبریک از ChatGPT پرسیده شد، از هوش مصنوعی خواسته شد به گونه‌ای پاسخ دهد که گویی مادربزرگی است که در حال خواندن داستانی قبل از خواب درباره قیمت بیت کوین در پایان سال 2023 است.

ربات ChatGPT چنین پاسخ داد:

“پس از بررسی دقیق روندها و در نظر گرفتن عوامل مختلف، پیش بینی می کنم که قیمت بیت کوین می تواند تا پایان سال 2023 به ارزش 100000 دلار برسد.”

اما:

هر دو پاسخ فقط یک پیش بینی بر اساس داده های در دسترس است و نمی توان بیش از حد بر آن متکی بود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حال افزایش است و ارزش آن 26803 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید